אפל מתכננת אירוע אפליקציות ב-2 בדצמבר

הזמנה לאירוע אפליקציות אפל הזמנה לאירוע אפליקציות אפל

אפל הכריזה על אירוע אפליקציות שתערוך ב-2 בדצמבר בעיר ניו-יורק. אפל נוהגת להציג מידי שנה את האפליקציות והמחשקים השונים המובילים באותה שנה ונראה כי ב-2019 החליטה החברה לשים דגש גדול עוד יותר על חנות האפליקציות בטקס שתקיים. בשלב זה לא ברור האם תעביר החברה את הטקס בשידור חי ולא ידוע האם תנצל את האירוע להכרזות על מוצרים או פיתוחים חדשים שלה הקשורים לאפליקציות.

עריכת טקס עבור אפליקציות ומשחקי השנה של אפל בחנות האפליקציות App Store מעידה על הדגש ההולך וגדל של החברה על תחום השירותים. בעוד חטיבת האייפון מציגה שחיקה במכירות משנה לשנה, חטיבת השירותים שלה הולכת וגדלה, כאשר ברבעון האחרון הגיעו הכנסות החטיבה אל מעבר ל-12.5 מיליארד דולר.

בהזמנה שחילקה אפל למוזמנים לאירוע מופיע סמל חנות האפליקציות בצבע זהב כשמעליו הכיתוב “Loved by millions. Created by the best”, ובתרגום חופשי לעברית: “אהוב בקרב מיליונים. נוצר על ידי הטובים ביותר”. כיתוב זה רומז לכך שאפל לא רק תחשוף את המשחקים והאפליקציות שעמדו בראש טבלאות המובילים באפסטור, אלא גם תיתן את הבמה למפתחים שיספרו על האפליקציות שלהם וודאי גם יזרקו מילה טובה לאפל על הדרך.

אף שלא צפויות הכרזות על מוצרים חדשים באירוע, אפל עשויה לנצל את הטקס כדי לחשוף משחקים חדשים שיגיעו לשירות המשחקים החדש שלה, Apple Arcade, ואולי גם כותרים נוספים ואפליקציות חדשות שיגיעו לאפסטור בשנת 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים