וואטסאפ מוסיפה אפשרות שיחה ממתינה למשתמשי אייפון

וואטסאפ (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) וואטסאפ (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אפליקציית המסרים המידיים וואטסאפ (WhatsApp) מבית פייסבוק עודכנה לאחרונה ומספקת כעת פונקציית “שיחה ממתינה” למשתמשי אייפון. התכונה החדשה החלה להגיע למשתמשי האייפון בגרסה 2.19.120 של האפליקציה וצפויה להגיע בהמשך גם למשתמשי אנדרואיד, כאשר מלבדה בוחנת החברה גם תכונות חדשות נוספות, בהן הרחבת פונקציית מחיקת ההודעות ותמיכה בהרצת האפליקציה במספר מכשירים במקביל.

מי שמקיים שיחות קוליות באמצעות אפליקציית וואטסאפ עשוי ליהנות מהאפשרות לשיחה ממתינה, אם כי הממתינים על הקו עשויים ליהנות ממנה פחות. בעולם שעבר לשיח משמעותי באמצעות הודעות טקסט והודעות קוליות מוקלטות העוברות דרך וואטסאפ ודומותיה, לא ברור מדוע יש עוד צורך בפונקציה כמו שיחה קולית ממתינה.

כך או כך, מעתה תוכלו לדעת בזמן אמת כשמשתמשי וואטסאפ אחרים מתקשרים אליכם גם בזמן שיחה, ולא רק לראות הודעה המעדכנת אתכם כי פספסתם שיחה נוספת כשהייתם באותו זמן בשיחה המקורית.

הודעות נעלמות ותמיכה בריבוי מכשירים

אפשרות מחיקת ההודעות לאחר שליחתן הגיע לוואטסאפ לפני כשנתיים וכעת מתכננת החברה תוספת חדשה לאפשרות זו. בחינות הבטא להודעות הנמחקות כבר נחשפו באוקטובר האחרון והתכונה החדשה, כשתושק בפועל, תאפשר לבחור עבור כל הודעה האם ירצו לגרום לה להיעלם לאחר טווח זמן מסוים. על פי הפרטים שהגיעו מתוך תוכנת הבטא הניסיונית, יוכלו המשתמשים לבחור להעלים את ההודעה לאחר שליחתה בטווחי זמן של מספר שניות, שעה, יום, עם אפשרויות נוספות שעשויות להגיע גם עד שנה קדימה.

אחת התכונות המעניינות יותר שעשויות להגיע לוואטסאפ בעתיד תאפשר את פעולתה על מספר מכשירים במקביל, זאת בדומה לדרך בה מתנהלת כיום האפליקציה המתחרה טלגרם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים