גאדג’טי מסקר: OnePlus 7T – שדרוג מצויין

OnePlus 7T (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) OnePlus 7T (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

המוטו של חברת וואן פלוס, “Never Settle”, תמיד מהדהד בראשי כשאני בוחן את אחד מהמכשירים שלהם. להצהיר כי המוצר שאתה מציג בפני קהל הצרכנים שלך הוא ללא פשרות היא הצהרה שיווקית חזקה, אך צריך גם לעמוד בה וזו כבר משימה בלתי אפשרית. לא בגלל שלא מנסים לעמוד בה, אלא בגלל שטכנית מדובר במשימה בה לא ניתן לעמוד – אם תציעו את המפרט הטוב ביותר, החומרים המשובחים ביותר והעיצוב המרשים ביותר, הדבר יגיע בעלות גבוהה ואם תבחרו בהנמכת העלות הסופית, יהיו פשרות, כי כך פשוט עובד העולם.

אז מה עושים? מנסים הכי טוב שיכולים וגורמים לקהל שעוקב באדיקות להאמין שאתם באמת מנסים. וזה בדיוק מה שעושים ב-OnePlus. המוטו של החברה לא מתייחס לטעמי למחויבות להיות הכי טובים שאפשר, אלא לנסות למצוא את הנוסחה הטובה ביותר במינימום פשרות. וזה עובד, כי המכשירים של החברה, גם אם המחירים שלהם עלו בשנים האחרונות, הם עדיין ממכשירי הדגל המרשימים בשוק והם לא מטפסים, לפחות כרגע, למחירים הסופר גבוהים של מתחרות כמו אפל, וואווי וסמסונג.

מפרט טכני OnePlus 7T מול OnePlus 7:

error

OnePlus 7T – שדרוגים ראויים

דגמי ה-“T” של OnePlus הם תמיד שיפורים על פני הקיים. הם מגיעים כגרסאות משופצרות לדגמים שנוהגת החברה להציג בתחילת השנה ועבור מי שעדיין לא סגור על ההחלטה לרכוש מכשיר עד שתסתיים השנה וכל המכשירים של כל החברות האחרות כבר ייחשפו. לרוב לא מדובר במכשירים שיפתיעו באופן תקדימי ואם תשאלו אותי, בדרך כלל אעדיף את הדגם הקודם, פשוט כי הוא די דומה בכללותו, מוצע במחיר נמוך יותר כי כבר יש דגם חדש ובשל הנוהג של וואן פלוס לעדכן מכשירים במהירות יחסית ליתר השוק – גם הדגם הישן יותר יזכה לעדכונים מהירים.

לכן, החלטתי להתייחס בסקירה הזו יותר למה שהשתנה לטובה בדגם ה-OnePlus 7T לעומת קודמו.

מסך ב-90 הרץ

המסכים שוואן פלוס מציגה עם מכשיריה הם בין המרשימים שקיימים בשוק והמסך ב-OnePlus 7T אינו נופל מהם. הוא מציע בהירות גבוהה, צבעים עשירים ותומך בתצוגת ה-Always On כדי לחסוך בסוללה, בדומה למסכי OLED אחרים בשוק. המסך לא מאכזב בשום אופן, פרט לרגישות יתר בה הבחנתי בבורר התאורה האוטומטי, זה נוטה להשחיר את המסך יתר על המידה שלא כצורך. ניתן לכבות את הפונקציה, אך הייתי מעדיף לו בוואן פלוס פשוט יפתרו את הבעיה.

OnePlus 7T (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
OnePlus 7T (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

ומה לגבי קצב הרענון? אני שומע תשבוחות רבות כלפי קצבי הרענון המהירים של כמה מהמכשירים שכבר החלו לתמוך בהם וה-OnePlus 7T הוא אחד מאותם מכשירים. בניגוד לדגם ה-OnePlus 7, הדגם החדש כבר תומך בקצב הרענון הגבוה ומאפשר גם לעבור חזרה לקצב של 60 הרץ אם תרצו. זה גם יתרום לכם עוד מעט בחיי הסוללה אם תעשו זאת.

קצב הרענון הגבוה מאפשר להציג בפני המשתמשים אנימציות חלקות יותר וזה מתבטא היטב במשחקים ובמעבר בין מסכים, אנימציות פתיחה וסגירה של אפליקציות, אבל אם להיות הוגן איתכם, למרות שחלק מהכתבים שלנו באתר יצעקו עלי כשיקראו את זה – זה לא מעניין אותי. קחו את ה-90 הרץ שלכם, תשאירו אותי עם 60, תורידו קצת במחיר ותראו אדם מאושר יותר. למה? פשוט כי OnePlus כבר עושה עבודה טובה מספיק עם הממשק שלה כדי שזה ינוע חלק ומהר יותר מכל ממשק אחר ויהיה הרבה יותר רספונסיבי מכולם. השאירו את קצבי הרענון הגבוהים לגיימרים הכבדים ואולי לטלפונים שבאמת צריכים את הבוסט הזה.

מולטימדיה

מסך ה-OLED הענק והאיכותי הוא כמובן גורם משמעותי בצד המולטימדיה וכיף לראות עליו סרטים וגם לשחק בו. צרפו לזה גם זוג רמקולים הפועלים יחדיו בסטריאו ומפיקים צלילים חזקים מאוד ובאיכות טובה, וקיבלתם מכשיר מולטימדיה מצויין במחיר לא כל כך גבוה.

חסר חיבור האוזניות הקווי למי שעדיין נאמן לאלו. אם יש לכם כבר אוזניות בלוטות’ טובות הוא לא ייחסר לכם ואם לא – תצטרכו ללמוד להסתדר או לקנות מתאם USB-C לאוזניות שיעשה עבורכם את העבודה.

OnePlus 7T (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
OnePlus 7T (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חיי סוללה

ה-OnePlus 7T מגיע עם סוללת 3,800mAh אשר מעט גדולה יותר בהשוואה לדגם ה-OnePlus 7 שהסתפק ב-3,700mAh ומצליח לספק חיי סוללה טובים, לא מדהימים. תקבלו את יום העבודה המלא שלכם, לא יותר מזה, כשהקסם העיקרי נעוץ בטעינה המהירה של המכשיר. אם נשווה לרגע אל מול זמני הטעינה שקיבלנו בסקירה שלנו לדגם ה-OnePlus 7 Pro בעל סוללת ה-4000mAh הגדולה יותר, נגלה שקצב הטעינה הספיק להשתפר.

תוך חצי שעה תקבלו טעינה של 74% מהסוללה, הישג אליו הגיע דגם ה-OnePlus 7 Pro רק לאחר יותר מ-40 דקות, וזה הבדל שכבר נעוץ בטעינה המהירה המשופרת ולא רק בהבדל הקל בקיבולות הסוללה. ואם נרחיק עוד יותר, נגלה שלאחר 40 דקות כבר הגענו לקרוב ל-90% סוללה עם ה-OnePlus 7T.

זמן בטעינהאחוזי סוללה
10 דקות25%
20 דקות50%
30 דקות74%
40 דקות89%
50 דקות95%
58 דקות100%
OnePlus 7T (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
OnePlus 7T (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

המצלמות

מערך הצילום הראשי שמגיע יחד עם ה-OnePlus 7T קיבל את אחד השדרוגים המשמעותיים ביותר והוא כולל כעת 3 מצלמות הממוקמות זו לצד לזו על גבי מבנה עגול בגב המכשיר. המצלמה הראשית משתמשת בחיישן 48 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.6 וייצוב אופטי (OIS) ולצידה מצלמת 16 מגה פיקסל המאפשרת צילום בזווית רחבה של 117 מעלות ומצלמת 12 מגה פיקסל שתאפשר צילום עם זום אופטי עד פי 2. ובחלק הקדמי של המכשיר, בתוך מגרעת קטנטנה – מצלמת סלפי עם חיישן 16 מגה-פיקסל.

מערך הצילום החדש של דגם ה-7T מפיק תמונות טובות מאוד באור יום, וזה לא מפתיע, כי ראינו זאת כבר במצלמות דגם ה-7 Pro לפני כחצי שנה. הצבעים מדויקים ומצב ה-HDR עושה עבודה טובה מאוד בהדגשת איזורים חשוכים בצילום תמונות מול תאורה חזקה, כשגם תמונות המצולמות דרך העדשה הרחבה ובמצב הזום מפיקות תמונות עם מספיק פרטים כדי שנוכל ליהנות מהן.

שוקולדים
צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

צילומים בתנאי תאורה נמוכה היו הפתעה טובה למדי עם מצב לילה ייעודי מצויין שמשלבת החברה במכשיריה. בתמונות מטה תוכלו לראות את ההבדלים בין התמונות שצילמתי עם ובלי מצב הלילה והפרטים הרבים הנוספים שמופיעים בתמונה הודות למצב הלילה:

תמונות הסלפי גם הן מספקות תוצאה יפה, עם ריבוי בפרטים והפרדה טובה של הדמות המצולמות מהרקע במצב פורטרט.

בצד הוידאו ישנה תכונה שמאפשרת הפעלת מצב יציב במיוחד. היא עובדת מצויין, אבל מעט מוגבלת שכן לא תוכלו לבצע עימה זום לאזור מסוים כשהיא פעילה. מהבדיקות שלי, גם הייצוב הרגיל של המצלמה לא רע, כך שניתן להשאיר את מצב הייצוב המיוחד למצבים בהם באמת נדרשת יד יציבה במיוחד.

מצב יציבות מיוחד:

מצב צילום וידאו רגיל:

השורה התחתונה

בחבילה שעולה כ-2,500 שקלים מציעה OnePlus לא מעט ממה שנראה במכשירי הדגל ודואגת לספק למי שקונה את המכשיר את כל החלקים הדרושים – מסך גדוול באיכות גבוהה וקצב רענון של 90 הרץ, סוללה שנטענת במהירות גבוהה מאוד ומצלמות שמפיקות תמונות מרשימות. מדובר בשדרוג די משמעותי על פני ה-OnePlus 7 שהוצג רק לפני כחצי שנה.

מחיר: 2,599 שקלים (יבואן רשמי Cell Now)

האריזה ותכולתה
9/10
עיצוב ואיכות בניה
9/10
חומרה וביצועים
10/10
מסך ותצוגה
9/10
מערכת הפעלה
10/10
מולטימדיה
9/10
סוללה
8/10
מצלמה
9/10
9.1
ציון כללי   ... ולא בהכרח ממוצע

מה אהבנו
  • אנדרואיד 10
  • מצלמות
  • טעינה מהירה מאוד
  • מסך 90 הרץ
  • ביצועים
מה פחות אהבנו
  • אין חיבור אוזניות חוטי
  • לא תומך בטעינה אלחוטית

איפה קונים ומה המחירים?
  • יבואן רשמי: 2599 שקלים
  • שוק פתוח: החל מ-2400 שקלים


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים