דיווח: הסמארטפון המתקפל Galaxy Fold 2 ייחשף בפברואר במחיר של כ-850 דולר

Samsung Galaxy Fold 2 - ייתכן כי ייקרא Galaxy W20 5G (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy Fold 2 – ייתכן כי ייקרא Galaxy W20 5G (תמונה: סמסונג)

דיווח חדש המגיע אלינו מדרום-קוריאה מספר על כך שסמסונג עובדת כבר עכשיו על חשיפת מכשיר מתקפל נוסף, אשר יגיע עם תג מחיר שונה דרסטית מזה של הדגם הנוכחי ויעמוד על כ-850 דולרים בלבד. בשלב זה המכשיר המתקפל של סמסונג אשר נקרא Galaxy Fold נמכר עבור לא פחות מ-2000 דולרים, כשבארץ המחיר תורגם לכ-10,000 שקלים על ידי היבואנים המקבילים.

הדיווח החדש מספר לנו על כך שסמסונג עשויה להציג לצד סדרת ה-Galaxy S11 מכשיר מתקפל חדש אשר יימכר עבור כ-850 דולרים בלבד. מעבר לכך, זוג סוללות המיועדות לכאורה למכשיר ה-Galaxy Fold 2 עברו דרך מכון האישורים SafetyKorea כשאחת מהן מציגה קיבולת של 900 מיליאמפר/שעה והינה קטנה במיוחד גם בגודלה, בעוד שהשנייה גדולה יותר אך הקיבולת המדויקת של זו אינה ידועה.

על פי גודלה של הסוללה השנייה, נוכל לשער כי הקיבולת אשר זו תציע לא תעמוד על יותר מ-3500 מיליאמפר/שעה. עם זאת, בסוף חודש אוקטובר האחרון סמסונג עצמה הציגה רעיון חדש למכשיר המתקפל לאורך מתוצרתה, כשבחלקה העליון של התצוגה ישנו חור למצלמת הסלפי ובחלקו האחורי החברה עשויה למקם מסך נוסף בגודל 1 אינץ’.

בהתחשב בדברי המדיה הסינית, סמסונג דיווחה כי ברצונה למכור לא פחות מ-6 מיליון מכשירים מתקפלים במהלך 2020, מה שמסביר את ההיגיון במהלך להורדת המחיר באופן כה דרסטי. על פי דיווחים ברשת, סמסונג מכרה עד לשלב זה יותר מ-500 אלף יחידות של ה-Galaxy Fold עבור תג המחיר הגבוה הקיים ברגעים אלו, כך שייתכן כי המשימה למכור 6 מיליון מכשירים דומים עבור תג מחיר נמוך בהרבה עשויה להתברר כמציאותית לגמרי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים