מכשיר ה-Galaxy Fold 2 צץ ברשת דרך מספר תמונות חיות

Samsung Galaxy Fold 2 (תמנה: Weibo) Samsung Galaxy Fold 2 (תמנה: Weibo)

קצת יותר מחודש לאחר שחשפה בפנינו לראשונה את הרעיון שלה לסמארטפון מתקפל לאורך, נראה כי סמסונג נמצאת בשלבי פיתוח הרבה יותר מתקדמים משחשבנו ותמונות חיות של המכשיר המתקפל לאורך מתוצרתה צצו ברשת על ידי מדליף סיני. את התמונות האחרון הפיץ ברשת החברתית הסינית Weibo, כשזה פתח אותן במשפט “משועממים מה-Galaxy Fold? זה הזמן להסתכל על המכשיר המקתפל הבא בסדרה“.

לפוסט הזה הוסיף המדליף לא פחות מ-5 תמונות שונות של המכשיר, המציגות אותו במצב פתוח, סגור וחצי מקופל. על פי התמונות נוכל לראות כי זה הוא אכן אותו המכשיר אשר סמסונג הציגה בסרטון הראשוני שלה בסוף חודש אוקטובר האחרון, כשזה מגיע עם מסך ארוך במיוחד המתקפל לחצי ומצויד בחור מצלמה המאחסן את מצלמת הסלפי בחלקו העליון והאמצעי.

בסרטון אותו הציגה סמסונג נחשפנו רק לחלקו הקדמי של הטלפון ולשימושים האפשריים במכשיר שכזה, אך החברה נמנעה מלהציג את חלקו האחורי. כעת, מתברר כי בחלקו האחורי מתיישבות זוג מצלמות ומבזק LED, כשלצידם נמצא מסך קטנטן המיועד להצגת ההתראות, התאריך והשעה. מעבר לכך, ניתן להבחין בכפתורי ויסות הווליום בחלקה הימני והעליון של המסגרת, כשמעל התצוגה נוכל לראות את אפרכסת השמע הקטנה אשר נמצאת מסיבה כלשהי גם בחלק התחתון והחזיתי של המסגרת.

במעבר לחלקה התחתון של המסגרת, נמצא מחבר טעינה מסוג USB Type-C, גריל רמקולים ומיקרופון. בנוסף לכך, אנחנו רואים כי ממשק המשתמש הרץ על המכשיר הוא OneUI 2.0, ובצד הימני והעליון של התצוגה ישנו פס המזכיר את פס אפשרויות ה-Edge הנמצא במכשירים אחרים של החברה. לצד הפרטים הללו, דיווחים קודמים טענו כי מחירו של המכשיר יעמוד על כ-850 דולר, כך שזו תהיה הגרסה המוזלת של סמסונג לסמארטפון מתקפל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים