זה שעון ה-Watch Color ש-Xiaomi תחשוף ב-CES 2020

Xiaomi Watch Color (תמונה: Xiaomi)

תערוכת CES 2020 תיפתח בשבוע הבא בלאס וגאס, נוודה, ולכבודה מתכננת שיאומי לחשוף שעון חכם חדש בעל מסך עגול. החברה החלה לחשוף טיזרים לקראת ההכרזה על השעון, אלו חושפים את עיצובו העגול יחד עם רצועות בצבעים שונים, וגם את השם – Xiaomi Watch Color.

פרטים מלאים אודות השעון החכם החדש צפויים להיחשף לצד השקתו בסין ב-3 בינואר, יום חמישי הקרוב, כאשר המסך העגול ככל הנראה יגיע בגודל הסטנדרטי של 1.39 אינץ’ וברזולוציית 454×454 פיקסלים. על פי הטיזרים, שיאומי מתכננת לשים דגש על צד העיצוב של השעון, כאשר טיזר אחד רומז גם לעמידותו בפני מים לשימוש בזמן שחייה.

Xiaomi Watch Color (תמונה: Xiaomi)
Xiaomi Watch Color (תמונה: Xiaomi)

ה-Watch Color יהיה לדגם השעון החכם השני אותו משיקה שיאומי תחת המותג העצמאי שלה באופן מלא, זאת לאחר מספר שנים בהם השתמשה במיתוג Amazfit של חברת Huami. השעון הראשון אותו חשפה היה ה-Xiaomi Mi Watch, זה הציג עיצוב מרובע המזכיר רבות את זה של שעוני ה-Apple Watch.

חלק ייחודי בשעון ה-Mi Watch לעומת שעוני ה-Amazfit היה בשימוש של החברה במערכת ההפעלה Wear OS של גוגל, יחד עם ממשק המשתמש המותאם MIUI, במקום במערכת הפעלה ייעודית. ייתכן כי גם שעון ה-Watch Color יזכה ליחס דומה בצד התוכנה, אך כדי לדעת את כל הפרטים ניאלץ להמתין להכרזה הרשמית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים