למרות ירידה בהכנסות: Fortnite הכניס קרוב ל-2 מיליארד דולר ב-2019

| שבת, 4 בינואר 2020, 21:00 | משחקים

משחק הלהיט של אפיק, Fortnite, קוטף בפעם השניה את התואר "המשחק המכניס ביותר" – הפעם לשנת 2019. במהלך השנה הכניס המשחק 1.8 מיליארד דולרים לחברה. למרות הסכום הגבוה, מדובר דווקא בירידה בהכנסות בהשוואה לאשתקד, אז קטף המשחק את אותו התואר עם הכנסות של 2.4 מיליארד דולרים. למרות ירידה של כ-25 אחוזים בהכנסות, עדיין מדובר במשחק המכניס ביותר של השנה שחלפה.

הנתונים הגיעו מחברת Superdata, אשר מנטרת את תעשיית המשחקים ואת הוצאות הגיימרים במשחקים השונים. החברה מתארת את הירידה בהכנסות של Fortnite כהתייצבות. אחרי העליה המטאורית של המשחק בשנת 2018, נראה כי הרוחות מתחילות להירגע. למרות זאת, המשחק עדיין גורף הכנסות מרשימות מאוד.

אחרי Fortnite מגיע תורו של Pokemon Go, שסוגר את שנת 2019 עם הכנסות של 1.4 מיליארד דולרים. המשחק הושק ב-2016 והפך כמעט מיד לאחד המשחקים הגדולים ביותר בפלטפורמות המובייל. בסך הכל, Fortnite ו-Pokemon Go הם חלק מכלל המשחקים החינמיים (Free To Play) שאחראיים על כ-80% מההכנסות של כל תעשיית המשחקים.

היו ב-2019 גם כמה משחקים שאינם חינמיים שהצליחו באופן מרשים. FIFA 19 גרף הכנסות של 768 מיליון דולרים על גבי הקונסולות והמחשב האישי. Call of Duty: Modern Warfare הכניס 645 מיליון דולרים, ואילו GTA V, שהוא מוצר הבידור המכניס ביותר אי פעם, הוסיף לקופה המצטברת הכנסות של 595 מיליון דולרים ב-2019.

לפי Superdata, השנה ראינו התחזקות של משחקי Free To Play על חשבון משחקי פרימיום (כלומר, משחקים שיש לרכוש בתשלום). הצרכנים הוציאו 18.9 מיליארד דולרים על משחקי פרימיום ב-2019, ירידה של חמישה אחוזים משנה שעברה. סביר להניח כי הדבר קשור למספר נמוך יותר של משחקים גדולים בהשוואה לשנה שעברה, שהתברכה בלהיטים כמו Red Dead Redemption 2, Assassin's Creed Odyssey ו-Monster Hunter: World.

מקורות
EuroGamer
במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות