הוכרזו: Audio-Technica QuietPoint ATH-ANC300TW – אוזניות TWS עם סינון רעשים

ביתן Audio-Technica ב-CES 2020 (מקור Audio-Technica)

יצרנית האודיו Audio-Technica השיקה במהלך תערוכת ה-CES 2020 את אוזניות ה-QuietPoint ATH-ANC300TW, התוספת האחרונה לסדרת אוזניות ה-TWS האלחוטיות באמת שלה, המגיעות עם סינון רעשים היברידי המשתמש בזוג מיקרופונים נפרדים לסינון מירבי של רעשי הסביבה ושמיעה נקיה של המשתמש בזמן שיחה.

בעוד שתחום אוזניות ה-TWS ממשיך להיות הדבר החם בתחום האודיו, חברת Audio-Technica, כמו גם חברות נוספות, עובדות על הדבר הבא בתחום אוזניות ה-TWS, בדמות אוזניות TWS עם סינון רעשים מובנה, עם דגמים כמו ה-AirPods Pro, Sony WF-1000XM3, Huawei FreeBuds 3 ועוד.

אוזניות ה-ATH-ANC300TW החדשות של Audio-Technica מגיעות עם דריברי DLC (ר”ת diamond-like carbon) בגודל 5.8 מ”מ לאיכות שמע גבוהה, כאשר הן מגיעות עם טכנולוגיית ה-TrueWireless Stereo ו-cVc (ר”ת Clear Voice Capture) של Qualcomm ומציעות תמיכה ב-aptX ו-AAC לשמע איכותי בחיבור Bluetooth עם שיהוי מינימלי.

האוזניות החדשות יגיעו עם עמידות בפני מים וזיעה בתקן IPX2, ויציעו זמן שימוש של עד 4.5 שעות נגינה בטעינה בודדת, כאשר מארז הטעינה יוכל לספק 13.5 שעות נוספות כשהוא מגיע עם חיבור טעינה USB-C אך ללא יכולת לטעינה אלחוטית.

האוזניות יתמכו באפליקציית ה-Audio-Technica Connect היעודית של החברה (אנדרואיד/iOS) לשליטה מורחבת באוזניות ובפיצ’רים המתקדמים שלהן.

אוזניות ה-QuietPoint ATH-ANC300TW יהיו זמינות למכירה במהלך קיץ 2020 במחיר של 249 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים