מכשיר ה-Galaxy S20 Plus נחשף בתמונות חיות

Samsung Galaxy S20 Plus 5G (תמונה: Twitter/Max Weinbach) Samsung Galaxy S20 Plus 5G (תמונה: Twitter/Max Weinbach)

כבר לפני כחודשיים ראינו לראשונה את עיצובו המלא והראשוני ל-Galaxy S11 Plus שכיום נקרא Galaxy S20 Plus, ולפני כשבועיים נחשפנו אל מערך הצילום המתוקן שלו. כעת, המדליף הצעיר Max Weinbach נכנס לתמונה והעלה שלוש תמונות חיות של המכשיר שעד כה היה עטוף בעלטה שהתפזרה רק עקב תמונות ההדמיה הראשוניות.

בתמונה הראשונה שהודלפה ניתן להבחין בחזיתו של ההתקן, אשר על פי ההדלפות הקודמות צפוי להגיע עם מסך בגודל 6.7 או 6.9 אינץ’, בשעה שבחלקו העליון נמצא חור מצלמה המוקף על ידי המסך מכל צדדיו. השוליים המקיפים את המכשיר דקיקים למדי, ובהשוואה לדגם ה-Galaxy S10 Plus ניתן לראות כי סמסונג צמצמה את השול העליון והשול התחתון.

במעבר לתמונה השנייה שהודלפה נוכל לראות את חלקו האחורי של המכשיר, כשעליו נמצאת מדבקה המבקשת בנימוס לא לצלם, למכור או להדליף מידע על המכשיר. מתחתיה ממוקם לוגו החברה, ומעל כל אלה מתיישב מערך הצילום המלבני והחדש של החברה. במערך הצילום המוזכר נמצא 4 חיישנים שונים, כאשר ביניהם אנחנו עתידים לקבל חיישן ראשי ברזולוציית 108 מגה פיקסל וחיישן לביצוע זום אופטי עד פי 5.

Samsung Galaxy S20 Plus 5G (תמונה: Twitter/Max Weinbach)
Samsung Galaxy S20 Plus 5G (תמונה: Twitter/Max Weinbach)

עם זאת, זוג החיישנים האחרים במערך צפויים להתברר כחיישן לצילום בזווית רחבה וכחיישן לזום אופטי נמוך יותר או שמא לצילום מאקרו או איסוף עומק. עוד בתוך מערך הצילום ניתן לראות את מבזק הלד ומיקרופון, בזמן שעל המסגרת הימנית של המכשיר כשהוא במצב רגיל מתמקמים כפתורי וויסות הווליום וכפתור ההדלקה והכיבוי.

על סדרת ה-Galaxy S20 סמסונג תכריז באירוע שתערוך בסן פרנסיסקו ב-11 בפברואר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים