LG מציגה מגוון פתרונות חכמים ועתידיים בהם רובוטים, דלתות חכמות ותאי מדידה

רובוט CLOI מארח במסעדת הקונספט ב-CES 2020 (מקור LG)

בעוד שחברת LG הציגה במהלך תערוכת CES 2020 מגוון מוצרים חדשים שיגיעו לשוק בזמן הקרוב’ בהם טלוויזיות 8K מסוגים שונים, מקררים, שואבי אבק ואף מקרני קול שונים, החברה הציגה גם מגוון טכנולוגיות חדשות עליהן היא עובדת כיום, אלו כוללות מגוון רובוטי CLOi שהפעילו מסעדה חכמה, דלת כניסה חכמה ואף תא מדידה חכם.

את רובוטי ה-CLOi הספקנו לפגוש קודם לכן במהלך ביקור בקוריאה, כאשר בתערוכת CES חברת LG הפעילה מתחם קונספט של מסעדת נודלס בה הוצגו מגוון רובוטי CLOi חכמים שהחליפו את מקומם של בני האדם בתפקידים השונים, בהם המארח, המלצרים, השף, הבריסטה ואפילו שוטף הכלים.

הביקור במסעדה מתחיל בשיחה עם הרובוט המארח, המלווה את המבקרים לשולחן הישיבה, ממנו מבצעים את ההזמנה באמצעות מיני רובוט נוסף. ההזמנה מועברת לשף רובוטי שמכין אותה, ולאחר מכן היא מוגשת עם רובוט ממלצר לשולחן יחד עם שתיה מהרובוט בריסטה. בתום הארוחה הכלים נלקחים על ידי רובוט המלצר היישר אל הרובוט שוטף הכלים.

בעוד שדלתות הבית הרגילות עברו שידרוגים בשנים האחרונות, עם אפשרויות למנעולים חכמים ומצלמות המשדרות את זהות האדם שבדלת למשתמש, LG הציגה פתרון ייחודי אחר לדלת הכניסה הביתית עם מערכת זיהוי פנים וכף יד לאבטחה גבוהה, וכן תאי אחסון למשלוחים אל המשתמש, בהם תא מקורר למשלוחי מזון על מנת לשמור על החבילות גם כאשר המשתמש איננו בבית.

בנוסף לצד החיצוני של הדלת, בחלק הפנימי אפשר יהיה למצוא מסך חכם גדול ממנו ניתן יהיה לנהל את הבית החכם, כשבנוסף הוא מציע למשתמש מידע רלוונטי, כמו זמן עד שיגיע המשלוח, מזג האוויר בחוץ, מצב התנועה בכבישים ועוד.

המוצר האחרון הוא תא ההלבשה הווירטואלי ThinQ Fit Collection, הכולל מראה חכמה אינטראקטיבית המצוידת במצלמות תלת-ממד חכמות המודדות את הגוף ומייצרות דמות וירטואלית הדומה למשתמש. את הדמות ניתן להלביש בקלות במגוון הבגדים השונים מרשימה המוצרים בחנות על מנת לראות כיצד הבגד יראה עליכם ולייתר את הצורך למדוד פיזית את הבגדים השונים.

אחרי המדידה הוירטואלית ניתן יהיה להוסיף את הבגדים לסל הקניות ולשלם באמצעות תא המדידה עצמו, כשלאחריו ניתן יהיה לאסוף את המוצרים ביציאה מהחנות בפשטות ובנוחות מירבית.

מדובר על מוצרים עתידיים של LG שצפויים לצאת בשנים הבאות, כאשר פתרונות הרובוטיקה מסדרת ה-CLOi כבר זמינים במדינות כמו קוריאה, מה שמראה כי העתיד יכול להיות קרוב מתמיד ולספק לנו המשתמשים פתרונות חכמים שיקלו על חיי היום יום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים