השקת המשחק Marvel’s Avengers נדחתה בארבעה חודשים

Marvel's Avengers Marvel’s Avengers

חברת Crystal Dynamics, המפתחת את משחק “הנוקמים” Marvel’s Avengers, הודיעה על דחיה בת ארבעה חודשים להשקתו. המשחק אמור היה לצאת במהלך חודש מאי הקרוב, אך הוא נדחה כעת ל-4 בספטמבר. החברה מסרה היא זקוקה לזמן נוסף על מנת ללטש את המשחק ולבצע שינויים אחרונים.

בהודעה מאת החברה נמסר:

בתור מעריצים בעצמנו, זה כבוד וזכות עבורינו לעבוד עם הדמויות האגדיות הללו, ואנחנו יודעים מה המשמעות של גיבורי העל הללו עבורינו, ועבור שאר המעריצים ברחבי העולם. כשהתחלנו במימוש החזון למשחק Marvel’s Avengers, התחייבנו להביא לכם קמפיין עם סיפור מקורי, מצב Co-op מעניין, ותוכן מושך במשך שנים. לכן, אנחנו צריכים עוד קצת זמן פיתוח כדי להתמקד בטיוב ובליטוש המשחק לסטנדרטים הגבוהים שהמעריצים שלנו מצפים להם, כפי שמגיע לכם.

בעוד שהחברה מודה כי היא זקוקה לזמן פיתוח נוסף, הדבר אינו מפתיע: Marvel’s Avengers נתקל בקשיים כבר מרגע חשיפת המשחק. במהלך E3 של שנה שעברה, אז הוצג המשחק לראשונה, הקהל הגיב באופן פושר למדי. השחקנים לא התלהבו מהשילוב המבלבל בין הקמפיין לשחקן יחיד, ומצב המולטיפלייר, שהיה קשה להפריד ביניהם.

השלב שהודגם על רחבת התערוכה לא עמד בציפיות השחקנים, שטענו, בין היתר, כי המשחק פשוט לא נראה מספיק טוב. אין ספק כי הארכה של ארבעה חודשים תיתן למפתחים מרווח נשימה מסוים. ניתן רק לקוות כי Crystal Dynamics תצליח לנצל את הזמן הנוסף כדי לעמוד בציפיות הגבוהות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים