דיווח: Xiaomi Mi 10 יציע טעינה מהירה בהספק 66 וואט

Xiaomi Mi 10 (תמונה: XDA) Xiaomi Mi 10 (תמונה: XDA)

ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי מעוניינת לפצח את סוד הסוללה, כשהדיווח האחרון אשר מגיע אלינו מהאתר XDA טוען כי לפחות אחד ממכשירי סדרת ה-Xiaomi Mi 10 יגיע עם תמיכה בטעינה מהירה במיוחד בהספק של 66 וואט. בעבר הציגה החברה את טכנולוגיית הטעינה המהירה שלה בהספק 100 וואט, אך נראה כי נצטרך לחכות עוד קצת בשביל מהירות שכזו.

בנוסף לדברים הללו, רק לאחרונה גילינו באופן רשמי כי את סדרת ה-Xiaomi Mi 10 עתידה החברה לחשוף במהלך החודשיים הקרובים, זאת כשלפני כן הופצה הדלפה המספרת כי הסדרה החדשה תוכרז ב-11 בפברואר, במקביל לסדרת ה-Galaxy S20, של סמסונג. במידה וההדלפה תתברר כנכונה, לא יהיה זה צעד חריג במיוחד מצידה של שיאומי, כשגם בשנה שעברה מכשיר הדגל Xiaomi Mi 9 הוכרז באותו יום בו נחשפה סדרת ה-Galaxy S10.

יחד עם זאת, את האישור לכך שאכן מדובר בזוג מכשירים ולא במכשיר דגל אחד הנקרא Xiaomi Mi 10 קיבלנו דרך עדכון התוכנה האחרון אותו שחררה החברה למכשיר ה-Redmi K30 5G, בו התגלו שמות הקוד M2001J2C ו-M2001J1C. זוג שמות הקוד הללו משוייכים לשמות המוכרים Xiaomi Mi 10 ו-Xiaomi Mi 10 Pro, בהתאמה, מה שמאשר את קיומה של הסדרה ושולל את ההיתכנות שמדובר במכשיר דגל בודד.

מעבר לכך, שם קוד נוסף התגלה בקוד וזה נקרא M2001J1E, ועל פי השמועות ברשת ייתכן כי מדובר בדגם ה-Xiaomi Mi 10 Explorer Edition. עם זאת, חשוב להדגיש כי מדובר בשמועות בלבד ולא באישור סופי שמכשיר שכזה קיים כחלק מסדרת הדגל הבאה של החברה. בין אם מדובר במכשיר המהווה חלק מהסדרה ובין אם לא, שם הקוד הנ”ל השתייך גם הוא למכשיר התומך בטעינה מהירה בהספק 66 וואט, מה שמגדיל את הסבירות כי מדובר במכשיר המהווה חלק מסדרת ה-Mi 10.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים