צפי לשנה עמוסה מאפל: iPhone SE 2, השקת AirTags, משטח טעינה, אוזניות, אייפדים ועוד

חנות אפל בניו-יורק (צילום: גאדג'טי) חנות אפל בניו-יורק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אפל חזרה למרכז העניינים עם דוחות רבעוניים מרשימים ושמירה על הפסגה כחברה האמריקאית הרווחית ביותר בעולם עם שיא בהכנסות, זאת אחרי רבעון מוצלח מאוד, בהובלתה של סדרת ה-iPhone 11 שעזרה לגידול בדרישה לסמארטפונים של החברה. בנוסף, המעבר מרווחיות המבוססת בלעדית על חומרה לכזו שהשירותים הופכים לחלק דומיננטי בה, דוחפת את אפל להיפתח יותר ולאפשר גישה ידידותית למוצריה. שנת 2019 הרגישה באופן מובהק כשינוי מהותי בתפיסה של אפל, שיותר מאי פעם מבצעת מהלכים שמטרתם לרצות את לקוחותיה.

לפי אנליסט אפל הידוע מינג-צ’י קו, שנת 2020 תמשיך באותה קו, עם שלל מוצרים חדשים שייחשפו כבר במחצית הראשונה של השנה. המוצר החשוב ביותר ברשימה הוא ככל הנראה ה-iPhone SE 2 עליו שמענו המון לאחרונה. הסמארטפון החדש יתבסס על דגמי iPhone 8 עם מסך 4.7 אינץ’ ומערכת שבבים מודרנית מסוג Apple A13. המכשיר יהיה קומפקטי יחסית, עוצמתי ועם תג מחיר אטרקטיבי באזור ה-400 דולרים.

Apple iPhone SE 2 (עשוי להיקרא iPhone 9) (תמונה: igeeksblog)
Apple iPhone SE 2 (עשוי להיקרא iPhone 9) (תמונה: igeeksblog)

אל האייפון יצטרפו דגמי מקבוק חדשים, אשר יקבלו שדרוג חומרתי כמיטב המסורת. דגמים חדשים לטאבלטים מסדרת iPad Pro צפויים להציג שדרוג משמעותי יותר, עם מערך צילום משולש התומך במיפוי תלת מימדי של הסביבה, זה יאפשר לאייפדים החדשים יכולות מציאות רבודה מתקדמות יותר.

אל המכשירים המוכרים יצטרפו גם כמה חדשים. אחרי שאפל זנחה את משטח הטעינה AirPower, היא צפויה להציג דגם צנוע יותר. לא ברור באילו מכשירים הוא יתמוך, אבל ככל הנראה מדובר באייפונים. ההשקה היותר יוצאת דופן בחבורה תהיה של ה-AirTags, תגיות מבית אפל שתוכלו לחבר לחפצים על מנת לאתר אותם מרחוק. התגיות ישלבו את טכנולוגיית ה-Ultra Wideband, שתאפשר מציאה מדוייקת של הדברים שלכם באמצעות בלוטות’ ו-WiFi. המוצר האחרון ברשימה למחצית הראשונה של 2020 הן דגמי אוזניות שוק גבוה חדשות. לא ברור אם הן יהיו ממותגות כשל אפל או תחת מותג ביטס (Beats).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים