אפשרות חדשה ב-Steam תמליץ לכם במה לשחק מתוך הספריה שלכם

לשחקנים המשתמשים ב-Steam, חנות האינטרנט הגדולה של Valve, ישנה בעיה מוכרת: מפאת כמות המשחקים האדירה, לפעמים אנו מתקשים להחליט במה לשחק. בחלק מהמקרים לשחקנים יש כמות גדולה של משחקים בספריה, שלפעמים קיבלו במתנה או רכשו כחלק מחבילה כלשהי במבצע. במקרים רבים שחקנים לא זוכרים את כל המשחקים שנמצאים ברשותם, ולמעשה מפספסים אותם למרות שהם כבר חלק מהספריה שלהם.

אפשרות נסיונית חדשה ב-Steam תנסה לעזור לנו לגלות מחדש את הפינות הנשכחות בספריית המשחקים שלנו. הפיצ’ר החדש נקרא “Play Next”: מנוע המלצות שיציע לנו משחקים מהספריה שלנו, בהתבסס על אלגוריתם מתוחכם של בינה מלאכותית. ניתן להתנסות באפשרות החדשה ב-Steam Labs, הפינה בה עורכת Valve ניסויים מסוג זה.

הפיצ’ר החדש ייתן לכם שלוש המלצות מיידיות למשחקים שכבר יש לכם, כך שתוכלו לשחק בהם כעת. לצד כל המלצה תוכלו לראות על מה התבסס האלגוריתם בעת שהפנה אתכם למשחק זה או אחר. תוכלו לראות את התגיות של המשחקים המומלצים, תצוגה מקדימה קצרה של המשחק, וכמובן, להתחיל לשחק אם ההמלצה מצאה חן בעיניכם. תוכלו לקבל עוד המלצות בלחיצה על “Next Picks” (ההמלצות הבאות).

לפי Valve, המערכת עדיין בשלב ניסוי. מבדיקה קצרה שערכתי עם חשבון ה-Steam שלי, נראה כי לפעמים יש לאפשרות החדשה המלצות מעט משונות. למשל, המערכת המליצה לי על Dirt Rally (משחקי מירוצי הראלי), בטענה כי הוא דומה ל-Hitman. הדבר כמובן לא מדויק אך לפי Valve צפוי כי המערכת תפספס מדי פעם בשלב זה בניסוי. מאידך, המלצות אחרות הזכירו לי משחקים שכבר שכחתי שיש לי בספריה, ואולי באמת הגיע הזמן לנסות אותם סוף סוף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים