הוכרזה: סדרת מכשירי הביניים LG K לשנת 2020

LG K61 (תמונה: LG) LG K61 (תמונה: LG)

תערוכת המובייל השנתית בברצלונה אולי בוטלה, אך אין זה מונע מיצרניות הטלפונים להודיע על אירועי הכרזה מקוונים, וכך גם במקרה של LG Electronics, שהכריזה היום (ג’, 18.2.2020) על שלושה מכשירים חדשים שיגיעו כחלק מסדרת ה-LG K של החברה לשנת 2020.

בראש הסדרה החדשה עומד דגם ה-LG K61, זה מציע מסך 6.5 אינץ’ ברזולוציית +Full HHD בפורמט 19.5:9, כשבחלקו העליון השמאלי ניתן למצוא חור בתצוגה בו משולבת מצלמת סלפי בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל. במעבר לגבו של המכשיר נוכל למצוא 4 מצלמות, הראשית בהן מציעה חיישן 48 מגה-פיקסל, ואליה מצטרפת מצלמת 8 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה, מצלמת 5 מגה-פיקסל לתפיסת נתוני עומק ומצלמת 2 מגה-פיקסל המיועדת לצילומי מאקרו.

מתחת למכסה ה-K61 נוכל למצוא מעבד בעל 8 ליבות בתדר 2.3 גיגה-הרץ, וכהרגלה, LG אינה מוסרת באיזו מערכת שבבים מדובר במעמד ההכרזה. לצד המעבד נמצא רכיב זיכרון עבודה (RAM) בנפח 4 גיגה-בייט, אחסון על סך 64 או 128 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס microSD, וסוללת 4000mAh.

דגם הביניים בסדרה החדשה הוא ה-LG K51S, זה מציע מסך 6.5 אינץ’ בפורמט 20:9 ומסתפק ברזולוציית תצוגה של +HD בלבד. בצד המפרט הטכני נמצא במכשיר מעבד 8 ליבות בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ, זיכרון 3GB RAM, אחסון על סך 64 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה, וסוללת 4000mAh, כאשר בצד הצילום נמצא מערך בעל 4 מצלמות, עם חיישן 32 מגה-פיקסל ראשי, חיישן 5 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה, וזוג חיישני 2 מגה-פיקסל לצילום תמונות מאקרו ולתפיסת נתוני עומק. בחלקו הקדמי, ממקמת החברה מצלמת 13 מגה-פיקסל בתוך חור בחלקה העליון והשמאלי של התצוגה.

את הסדרה החדשה סוגר דגם ה-LG K41S, גם כאן תמצאו מסך 6.5 אינץ’ ברזולוציית +HD, מעבד 8 ליבות בתדר 2 גיגה-הרץ, סוללת 4000mAh ו-3GB RAM, כשבצד האחסון מסתפקת החברה ברכיב בנפח 32 גיגה-בייטף עם אפשרות להרחבה. מערך הצילום המרובע מופיע גם בדגם זה וכולל מצלמה ראשית של 13 מגה-פיקסל, מצלמת 5 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה, וזוג חיישני 2 מגה-פיקסל לצילומי מאקרו ותפיסת עומק, כשמצלמת הסלפי בקדמת המכשיר מגיעה עם חיישן 8 מגה-פיקסל.

המכשירים כולם מגיעים עם תמיכה מובנית בעוזרת הקולית של גוגל, עם כפתור ייעודי להפעלת ה-Google Assistant, וכן מציעים חיישן טביעות אצבע המופעל באמצעות נגיעה בצלוחית בגב המכשירים, וכן עמידות גבוהה בפני פגיעות על ידי עמידה בתקן הצבאי המחמיר MIL-STD 810G. בנוסף, תומכים המכשירים החדשים בסדרה גם בבלוטות’ 5.0 וב-NFC.

עם הדגמים החדשים בסדרת ה-LG K 2020, שמה החברה דגש על צד הצילום, עם ריבוי מצלמות ותכונות צילום, אולם בזמן שלא מעט שחקניות מנהלות מלחמת חורמה על שוק הביניים ומטה, נראה כי ב-LG מייחסים חשיבות פחותה לצד המפרט הטכני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים