גאדג’טי מסקר: Samsung Galaxy S20 Ultra בפתיחת קופסה

Galaxy S20 Ultra (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

סדרת מכשירי הדגל החדשים של סמסונג, Galaxy S20, תנחת באופן רשמי בישראל ב-6 במרץ, ובינתיים ניתן לשריין אותם בהזמנה מוקדמת. את המכשיר הראשון ואולי המעניין בסדרה כבר קיבלנו למערכת Gadgety, הלוא הוא ה-Galaxy S20 Ultra בעל המסך הענק ומצלמת 108 מגה-פיקסל.

מכיוון שמדובר בסמארטפון שכנראה יהיה פופולארי במיוחד, הוא זוכה אצלנו לפתיחת קופסה על מנת שתוכלו להתרשם ממנו במידה ואתם שוקלים להזמינו. ה-Galaxy S20 Ultra הינו מכשיר יוצא דופן, כשלאורך השנים נהגה סמסונג להשיק שני מכשירי דגל, דגם רגיל ודגם פלוס, ובשנה שעברה חשפה החברה גם דגם כניסה צנוע יותר בדמות ה-S10e, אולם כעת נוסף לראשונה הגלקסי S20 אולטרה – מכשיר גדול, סופר פרימיום, אשר כולל את כל מה שסמסונג יודעת להציע.

להזמנה מוקדמת באתר אייבורי – לחצו כאן (נדרשת מקדמה בגובה 99 שקלים להזמנה המוקדמת)

להזמנה מוקדמת באתר KSP – לחצו כאן (נדרשת מקדמה בגובה 99 שקלים להזמנה המוקדמת)

Galaxy S20 Ultra – מה בקופסה?

הקופסה של הסמסונג גלקסי S20 אולטרה בסיסית, אולי אפילו בסיסית מידי עבור מכשיר שתג המחיר שלו מתחיל ב-4,799 ש”ח. מדובר בקופסה מלבנית שחורה קלאסית, הדומה מאוד לזו של הסדרות הקודמות. היא עשויה קרטון קשיח ולא מספקת איזשהי חוויה מיוחדת. חשוב להדגיש, שלמרות שעל הקופסה שלנו יש את הכיתוב 5G, המכשיר בארץ לא ישווק עם תקשורת זו.

Galaxy S20 Ultra (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי)
Galaxy S20 Ultra (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

בתוך הקופסה תמצאו:

  • סמארטפון Samsung Galaxy S20 Ultra.
  • מטען מהיר תומך 25W (המכשיר תומך עד 45W).
  • כבל USB-C ל-USB C להעברת נתונים וטעינה.
  • סיכה לשליפת מגירת ה-SIM / כרטיס הרחבת זיכרון MicroSD.
  • אוזניות AKG עם חיבור USB-C.
Galaxy S20 Ultra (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי)
Galaxy S20 Ultra (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

חשוב לציין: פתיחת הקופסה הינה לדגם ה-Samsung Galaxy S20 Ultra כפי שתימכר בחנויות ולא לגרסה המיוחדת המגיעה גם עם אוזניות +Galaxy Buds הזמינה לרוכשים בהזמנה המוקדמת.

אולטרה בכל מובן

סמסונג בחרה בשם מתאים במיוחד עבור ה-Galaxy S20 Ultra. מפרטו של הסמארטפון מציע את הטוב ביותר שיש לסמסונג, עם מערכת השבבים Exynos 990 בעלת מעבד שמונה ליבות בתהליך ייצור 7 ננומטר, 12GB RAM זיכרון פנימי, 128GB נפח אחסון מובנה ותמיכה בכרטיס הרחבת זיכרון microSD לעד 1TB נוספים.

הסמארטפון מגיע עם מסך מהגדולים שנראו בסמארטפון אי פעם, בגודל 6.9 אינץ’ זאת מבלי לפגוע באיכותו. המסך מסוג AMOLED ברזולוצייה של 3200X1440 פיקסלים, בעל האיכות הגבוהה שהורגלנו אליה מסמסונג. הפעם נוספה לו תכונה משמעותית מאוד, קצב רענון של 120Hz המשפר את החוויה בשימוש יומיומי אפילו יותר ממה שחשבנו. כרגע היכולת מוגבלת לרזולוציה של +FHD בלבד, אבל לטעמי ההקרה שווה עבור קצת הרענון המרשים.

דבר נוסף אליו תשימו לב מיד עם אחיזת המכשיר, זה הגודל שלו כמובן. למרות שמדובר במכשיר גדול בגלל המסך, סמסונג לא פחדה ודחסה בו גם סוללת 5,000mAh אשר הופכת אותו לעבה למדי. מדובר בהקרבה משתלמת, שכן היא מעידה על תוספת משמעותית בזמן סוללה, זאת נבדוק בסקירה המלאה.

Galaxy S20 Ultra (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי)
Galaxy S20 Ultra (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

רק לשם השוואה, למכשיר העצום הקודם של סמסונג, Galaxy Note 10 Plus, הייתה סוללת 4,200mAh שסיפקה ביצועים מצויינים. המכשיר בהחלט מרגיש גדול וכבד מהרגיל, העבודה איתו ביד אחת מאתגרת, אבל ככה זה אולטרה. כשדוחסים כמה שיותר, זה גם עולה בדברים מסויימים. לשמחתנו, סמסונג מיתנה משמעותית את השיפוע בצידי המסך, מה שעזר לשימוש השוטף, ולטעמי עדיף שעשתה כך.

האלמנט הויזואלי המשמעותי ביותר ב-Galaxy S20 Ultra הוא מערך הצילום האחורי, שמיד אחריו מצלמת הסלפי בעלת חיישן 40 מגה-פיקסל הנמצאת בחור קטן באמצע חלקו העליון של המסך. החור למצלמה הקדמית אפילו יותר קטן מזה שראינו בנוט 10 ואינו מורגש כלל. שמנו לב אליו רק כאשר חיפשנו אותו, וכשזה לא המקרה, סביר להניח שהמוח שלכם ישלים את החסר לבד.

Galaxy S20 Ultra (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי)
Galaxy S20 Ultra (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

מערך הצילום האחורי כולל ארבעה חיישנים, כשאחד מהם מגיע בתצורת פריסקופ (כולל מנסרה בתוכו אשר מעבירה את האור אל החיישן), כך שזה מאפשר ביצוע של זום אופטי גדול במיוחד. בחלקת הרזולוציות, החיישן הראשי מציע רזולוציה של 108 מגה פיקסל, כשהחיישן המשני אשר מבצע את הזום עם עדשת הטלפוטו מגיע ברזולוציה של 48 מגה פיקסל והחיישן בעל עדשת הזווית הרחבה במיוחד כולל רזולוציה של 12 מגה פיקסל.

החיישן הרביעי והאחרון במערך הצילום האחורי הינו חיישן לאיסוף מידע על עומק (ToF) הממותג תחת השם DepthVision, כשזה מיועד לשפר את ביצועי ההפרדה של אובייקטים מהרקע וטשטוש מדויק יותר של האחרון. עוד בגזרת הצילום נוכל לציין כי המערך מאפשר זום היברידי עד פי 10, כאשר הזום הדיגיטלי מסוגל להגיע עד פי 100 ואותו ממתגת סמסונג תחת השם Space Zoom.

לפניכם הדגמת פעולת הזום המשתנה במכשיר:

הדגמת זום גלקסי S20 אולטרה (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים