אוזניות ה-Powerbeats 4 של אפל נחשפות בהדלפה חדשה

הדלפה חדשה חושפת את מלוא הפרטים על הדגם הבא של אוזניות ה-Powerbeats מבית אפל (Apple), ה-Powerbeats 4, שיקבלו חלק מהתכונות של אוזניות ה-Powerbeats Pro ויופעלו על ידי שבב Apple H1 העדכני, עם תמיכה בהפעלה קולית של Siri, כאשר הן מציעות עמידות במים ואבק וזמן סוללה משופר של עד 15 שעות.

מבחינת העיצוב, ההבדל הגדול ביותר בין ה-Powerbeats 4 לדגם ה-Powerbeats 3 שיצאו ב-2016 הוא בצורת האוזניות עצמן, שיגיעו בעיצוב הדומה יותר לזה של ה-Powerbeats Pro. האוזניות החדשות יגיעו בצבעים שחור, לבן ואדום, כאשר חוט האוזניות מועבר מהחלק הקדמי שלהן לחלק האחורי, מאחורי האוזן עצמה.

השינוי המשמעותי ביותר צפוי להגיע בדמות חיי הסוללה של האוזניות החדשות, שיעמדו על 15 שעות, לעומת 12 שעות בלבד בדגם ה-Powerbeats 3, כאשר הן צפויות לתמוך בטעינה מהירה שתספק 60 דקות שימוש בטעינה של 5 דקות בלבד.

 

בעוד תאריך ההכרזה של ה-Powerbeats 4 לא היה ידוע עד כה, הצפי הנוכחי מדבר על דחיה נוספת מעבר לתאריך ההשקה המקורי לאור התפשטות וירוס הקורונה (COVID-19). בצד המחיר האוזניות צפויות להגיע בתג מחיר נמוך יותר מאוזניות ה-Powerbeats Pro האחרונות, שמגיעות במחיר של 250 דולר, ויעלו לכל הפחות 200 דולר, בדומה לדגם ה-Powerbeats 3.

בזמן שאוזניות ה-TWS הפכו לנושא החם בתחום האוזניות, עדיין יש לא מעט משתמשים שמעדיפים את העיצוב החוטי הרגיל המחבר בין שתי האוזניות ונותן מענה אלחוטי לחיבור עם המכשיר הסלולרי, במיוחד בתחום אוזניות הספורט בו יש נטיה לפחות לחלק מאוזניות ה-TWS “להיאבד”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים