הדלפה: זה המפרט הטכני של דגמי ה-Huawei P40 וה-Huawei P40 Pro

Huawei P40 Pro (תמונה: Twitter/Ishan Agarwal) Huawei P40 Pro (תמונה: Twitter/Ishan Agarwal)

בשעה שאנחנו מתקרבים בצעדי ענק למועד ההכרזה הרשמי של סדרת ה-Huawei P40 ב-26 במרץ, ההדלפות מתקדמות אלינו מהר אפילו יותר וכעת אנחנו מגלים את המפרט הטכני של דגמי ה-Huawei P40 וה-Huawei P40 Pro. זוג הדגמים הללו מכוונים לשוק הגבוה, אך יגיעו עם תגי מחיר שונים בפערים משוערים של 100-300 דולרים.

Huawei P40

על פי המידע החדש, דגם ה-Huawei P40 הסטנדרטי יגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ’ בחזיתו, כשמתחת לפני התצוגה ממוקם סורק טביעות אצבע ובחלקה העליון והשמאלי ישנו חור מצלמה בצורת גלולה המהווה בית לזוג מצלמות הסלפי. המסך עצמו נפרס מקצה לקצה, אך מגיע בתצורה שטוחה לעומת התצורה המקומרת אותה בחרה החברה לדגם הפרו.

מתחת למכסה המנוע נמצא את מערכת השבבים Kirin 990 5G, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה לזוג ליבות עוצמתיות מסוג Cortex-A76 בתדר מירבי של 2.86 גיגה-הרץ, לצד זוג ליבות חזקות מסוג זהה בתדר מירבי של 2.36 גיגה-הרץ ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A55 בתדר מירבי של 1.95 גיגה-הרץ. בנוסף לזו, נקבל גם סוללה בקיבולת 3800 מיליאמפר/שעה, הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 40 וואט עם כבל ו-27 או 40 וואט באופן אלחוטי.

מערך הצילום האחורי של הסמארטפון מציע חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל, לצד חיישן משני ברזולוציית 16 מגה פיקסל וחיישן אחרון ברזולוציית 8 מגה פיקסל. מערך הצילום הנ”ל יגיע תחת המיתוג Leica Ultra Vision, וזה מאפשר צילום בזווית רחבה, זום אופטי עד פי 3 וזום דיגיטלי עד פי 30, כשמנוע עיבוד התמונה הנמצא מאחורי הקלעים הינו ה-Huawei XD Fusion Engine אשר ידאג לשפר את איכות התמונה מעבר לחומרים היבשים. אחת ממצלמות הסלפי שבחזית מגיעה ברזולוציית 32 מגה פיקסל.

Huawei P40 Pro

האח הגדול יותר מבין השניים הוא דגם הפרו, וזה מציע מסך בגודל 6.58 אינץ’ הנפרס גם הוא מקצה לקצה, אך כאן מדובר במסך ראשון מסוגו בעל 4 קימורים גם בחלקו הימני והשמאלי וגם מלמעלה למטה, מה שאמור להעניק לנו חווית שימוש נטולת גבולות. גם כאן נקבל סורק טביעות אצבע הממוקם מתחת לפני התצוגה, כשחור המצלמה מעט רחב יותר אך עדיין מגיע בצורת גלולה.

גזרת הביצועים של המכשיר מונעת על ידי מערכת השבבים Kirin 990 5G בדומה לדגם הסטנדרטי, ומידע אודות נפחי האחסון אשר יהיו זמינים וזיכרון העבודה אינו ידוע בשלב זה. אומנם, כן נוכל לספר כי מאחורי הקלעים תעמוד סוללה בקיבולת 4200 מיליאמפר/שעה, הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 40 וואט באופן חוטי ו-27 או 40 וואט באופן אלחוטי באמצעות טכנולוגיית ה-Wireless SuperCharge.

חטיבת הצילום שבגבו של המכשיר כוללת חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל, יחד עם חיישן משני ברזולוציית 40 מגה פיקסל, חיישן שלישי ברזולוציית 12 מגה פיקסל וחיישן ToF (ר”ת Time of Flight) לאיסוף עומק. מערך הצילום המוזכר יוכל לספק לנו זום אופטי עד פי 5 וזום היברידי/דיגיטלי עד פי 50 הנקרא SuperSensing Zoom, כשמצלמת הזום האופטי כוללת ייצוב אופטי. בחזית נוכל למצוא מצלמת סלפי ברזולוציית 32 מגה פיקסל, לצד מצלמת עומק וכנראה גם חיישנים נוספים הנמצאים בתוך חור המצלמה לסריקת פנים מאובטחת.

זמינות

על סדרת ה-Huawei P40 אשר כוללת את דגמי ה-Huawei P40, Huawei P40 Pro ו-Huawei P40 Pro Premium או P40 Pro Plus תכריז החברה ב-26 במרץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים