הוכרזו: אוזניות Xiaomi Air 2s TWS – טעינה אלחוטית ועד 24 שעות שימוש

אוזניות Xiaomi Air 2s TWS (מקור שיאומי)

חברת שיאומי (Xiaomi) הכריזה על אוזניות ה-Xiaomi Air 2s TWS, גרסה משודרגת לאוזניות ה-Air 2 TWS המגיעות עם תמיכה בטכנולוגיית ה-LHDC, מארז טעינה משופר תומך טעינת Qi אלחוטית וזמן סוללה ארוך במיוחד של עד 24 שעות.

בדומה לדגם הקודם, גם דגם ה-Air 2s החדש יגיע עם תמיכה בתקן ה-LHDC (ר”ת low latency and high-definition audio codec) המעביר סאונד באיכות גבוהה יותר, כשהוא ממוטב למערכת ה-MIUI של החברה. שיאומי שדרגה בנוסף את ערכת השבבים המובנית באוזניות ותומכת כעת בחיבור ישיר של 2 האוזניות באופן עצמאי לטלפון, עם מצב “שיהוי נמוך” שמיועד למשחקים וסרטי וידאו ומקטין אף יותר את השיהוי בין הנעשה על המסך לאודיו הנשמע באוזניות.

אחד ההבדלים הגדולים ביותר בין ה-Air 2 ל-Air 2s החדשות הוא זמן הסוללה, שקפץ מ-4 שעות שימוש בטעינה בודדת ל-5 שעות ו-24 שעות עם מארז הטעינה, שקיבל גם תמיכה בטעינה אלחוטית, במקום 14 שעות בלבד. אוזניות ה-Air 2s החדשות מגיעות ללא סינון רעשים ANC כמו בדור הקודם, אלא מצויידות במנגנון הפחתת רעשים בלבד המסתמך על 2 מיקרופונים חיצוניים.

זמן סוללה אוזניות Xiaomi Air 2s TWS (מקור שיאומי)

האוזניות החדשות יגיעו עם חיבור Bluetooth 5.0 וישקלו 52 גרם, כאשר הסוללה המובנית תאפשר עד 5 שעות שימוש רצופות בטעינה בודדת ויחד עם מארז הטעינה שלהן האוזניות יוכלו לספק עד 24 שעות שימוש. המארז עצמו תומך בטעינה מהירה מלאה בשעה אחת.

אוזניות ה-Xiaomi Air 2s TWS החדשות יהיו זמינות למכירה בסין החל מה-9.4 במחיר של 399 יואן (כ~204 ש”ח). בשלב זה לא ידוע על מועד השקה או מחיר בישראל.

דגם ה-Air 2s החדש נראה זהה לחלוטין בצורה החיצונית שלו לדגם הקודם, כאשר החברה בחרה להקריב את סינון הרעשים ANC מהדגם הקודם בעבור מנגנון הפחתת רעשים בלבד, אך עם קפיצה משמעותית בחיי הסוללה, מה שנחשב כגורם משמעותי יותר ללא מעט משתמשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים