שירות הזרמת הוידאו למובייל Quibi זמין בישראל עם 3 חודשים חינם

תמונה: Quibi

שירות הזרמת הוידאו החדש והמדובר, Quibi, הושק בעולם וזמין כעת גם בישראל עם שלושה חודשי ניסיון במתנה. לאחר מכן תדרשו לשלם 27.90 ש”ח לחודש עבור צפייה ללא פרסומות או 19 ש”ח לחודש עבור צפייה עם פרסומות. השירות מתמקד בצריכת תכני וידאו איכותיים וקצרים במובייל (בעיקר בסמארטפון), כאשר רוב הפרקים המוצעים באורך של 7-10 דקות. עם השקעה של מיליארד דולר, הצליחו מייסדי השירות מג ויטמן (מנכ”לית HP לשעבר) וג’פרי קצנברג (אחד המפיקים הבולטים בהוליווד) לגייס שחקנים ואמנים מהפופולאריים ביותר בארצות הברית.

אם אתם תוהים במה Quibi שונה משאר המתחרים, אז ראשית נדגיש שמדובר בשירותי הזרמת וידאו הזמין לסמארטפונים בלבד. אין אפילו אפליקצייה רשמית לאייפד, כך שלא מדובר במתחרה ישיר לנטפליקס (ושאר שירותי הסטרימינג), לפחות לא כרגע, שכן קהל היעד די שונה. Quibi מאמינים שהשירות שלהם הוא יותר “קז’ואל” ומתאים לצפייה בדרכים עם זמנים קצרים לפרק ויכולות צפייה במצב מאונך או מאוזן.

הקריטריונים ש-Quibi הציבה לעצמה גם הובילו לכך שאין תכנים מוכרים המותאמים לפורמט. השירות כולל סדרות מקור בלבד שהופקו על ידי Quibi ושותפיה, אך מהתרשמות ראשונית נראה שנעשתה עבודה לא רעה בכלל. רמת ההפקה היא לחלוטין הוליוודית, ולמרות שהסדרות לא יהיו מוכרות, הכוככבים בהן בהחלט כן, כמו: כריסטופר וולץ (פעמיים זוכה אוסקר), ליאם המסוורת’, טינה פיי, ריס וויטרספון, קווין הארט, סופי טרנט, צ’אנס דה ראפר, קיפר סאתרלנד ועוד.

תמונה: Quibi

התכנים בשירות מגוונים בשלל ג’אנרים כמו אקשן, דרמה, שעשועונים, בידור וחדשות, עם שיתופי פעולה בולטים דוגמאת הבמאי והמפיק האגדי סטיבן ספילברג, גם את ליאור סושרד תמצאו כאן בתוכנית משלו ותכנים המופקים על ידי גופים מוכרים כמו ESPN, BBC, ABC, ערוץ E! ועוד. כולם בהפקה המותאמת במיוחד לצפייה בסמארטפון דרך הפלטפורמה של Quibi.

האפליקציות של Quibi נראות מעולה, הן פשוטות וקלות לשימוש. יחד עם זאת, Quibi ממש מתעקשים שלא תוכלו לצפות בתכנים בשום מקום אחר חוץ מבסמארטפון. לא ניתן לצפות בתכנים בטלוויזיה או במחשב. אפילו לעשות סטרימינג ל-Chromecast או Apple TV לא אפשרי. אין שום יכולת לשתף את החשבון וגם צפייה יחד לא ממש אפשרית – לא הייתי רוצה להצטופף מול הטלפון עם עוד חבר או שניים. כל זה קצת חבל, כי באמת נראה שהתבצעה השקעה רבה מאוד בתכנים ובהחלט היינו רוצה לצפות בהם על המסך הגדול בבית. קשה לראות איך אנשים באמת ינצלו את השירות בדרכים בלבד.

להורדה: Quibi לאנדרואיד | Quibi ל-iOS


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים