מכשיר ה-iPhone SE 2020 יגיע לישראל במחיר 2,000 ש”ח

Apple iPhone SE 2020 (תמונה: אפל) Apple iPhone SE 2020 (תמונה: אפל)

הסמארטפון המוזל החדש של אפל נחשף אתמול (ד’, 15.4) באופן רשמי תחת השם iPhone SE 2020, וכבר כעת אנו לומדים כי הדגם העדכני ייעשה דרכו לישראל בסוף אפריל או בתחילת מאי, בצבעים שחור ולבן, ובמחיר שייפתח ב-1,999 ש”ח, כך נמסר בהודעה רשמית שהגיעה מטעם רשת דינמיקה סלולר.

המחירים שמוזכרים על ידי הרשת מעידים על תמחור של 1,999 ש”ח עבור דגם ה-64 גיגה-בייט של האייפון SE החדש, כאשר שדרוג לגרסת ה-128 גיגה-בייט יגיע במחיר של 2,199 ש”ח. מידע לגבי גרסאות נוספות של נפח אחסון וצבעים נוספים לא נמסר במועד זה, אך יש לזכור כי הפרטים הנוכחיים נוגעים לרשת דינמיקה בלבד, ויש להניח כי נראה מחירים ודגמים שונים עבור רשתות וחנויות שונות בישראל עד מועד ההשקה הרשמי בארץ.

האייפון SE של אפל לשנת 2020 מגיע בעיצוב הזהה לזה שראינו עם דגם האייפון 8, ומציע עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP67. הוא משלב מסך 4.7 אינץ’, עם פאנל IPS LCD ברזולוציית +HD. מתחת למכסה המנוע משלבת אפל במכשיר את מעבד ה-A13 Bionic, זה הוצג במכשיר האייפון 11 רק לקראת סוף השנה הקודמת. דגם האייפון SE 2020 מציע גם אפשרות לטעינה אלחוטית וכן טעינה חוטית מהירה בהספק של עד 18W, אולם את המטען המהיר היא אינה מצרפת באריזה.

בצד הצילום נמצא מצלמה ראשית בודדת בגב הסמארטפון, זו משלבת חיישן 12 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/1.8 ותמיכה בייצוב אופטי (OIS). בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא מצלמת סלפי בעלת חיישן 7 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים