שמועה: אפל מפתחת אוזניות פרימיום לשוק הגבוה

לוגו אפל צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

מידע חדש מצביע על כך שחברת אפל (Apple) מפתחת צמד אוזניות Over The Ear לשוק הגבוה שיגיעו עם חלקים מתחלפים, כך לפי דיווח של אתר Bloombergהמצביע על כך שהחברה מתכננת גרסת פרימיום המשלבת חלקים דמויי עור וגרסה ספורטיבית וקלה יותר.

בעוד לא מדובר על מידע רשמי, בהתייחס לעובדה כי חברת אפל הצליחה לצבור קהל משתמשים נאמן עם אוזניות ה-Air Pods ו-Air Pods Pro ורכשה בשנת 2014 את חברת Beats, כניסה לשוק האודיו הגבוה נראה כצעד הגיוני ומעשי בעבור החברה, שתתחרה מול יצרנים דוגמת Bose, Sony ו-Sennheiser בטווחי ה-350 דולר ומעלה.

לפי מקורות המקורבים לנושא, אחד מאבות הטיפוס של האוזניות החדשות מגיע בעיצוב רטרו בעל קשת מתכתית דקה שתחבר בין שתי אוזניות אליפטיות בחלקן העליון, כאשר האוזניות עצמן מגיעות עם כריות אוזניות בעלות חיבור מגנטי להחלפה מהירה. עם זאת, המידע החדש מצביע על כך כי המשתמשים יוכלו להתאים בצורה רבה יותר את האוזניות מאשר החלפת כריות האוזניים בלבד, אך ללא פרטים על אילו אפשרויות התאמה אפל תשלב בהן.

שתי האוזניות צפויות לשלב את מגוון הטכנולוגיות הרחב בהן אפל משתמשת כיום, דוגמת סינון רעשים מובנה והפעלה קולית של סירי. פרט מעניין שעולה מהדיווח החדש הוא כי אפל עובדת על הדגמים הצפויים מאז 2018, והיא נאלצה לדחות את ההשקה שלהן לפחות פעמיים עד עכשיו, כאשר צפי ההשקה הנוכחי מדבר על השקה במהלך 2020, השקה שעלולה להידחות פעם נוספת לאור מגפת הקורונה (COVID-19) הנוכחית.

מדובר למעשה על צעד הגיוני וטבעי למדי בעבור אפל. אף על פי שהיא איננה חברת אודיו במקור, החברה פיתחה מאוד את התחום בשנים האחרונות מאז רכישת מותג ה-Beats, מה שנותן לה אפשרות טובה לאתגר את המותגים והדגמים המובילים בשוק, דוגמת ה-Jabra Elite 85h, Sony WH-1000XM3 ו-Bose QuietComfort 35.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים