הוכרז: LG Folder 2 – סלולרי צדפה זול עם שני מסכים ולחצן מצוקה

חברת LG מכריזה על ה-LG Folder 2, טלפון סלולרי חדש ומפתיע בתצורת צדפה. כן, קראתם נכון, לא מדובר בסמארטפון ובטח שלא עם מסך גמיש. ה-Folder 2 הינו סלולרי כמו “של פעם” הנפתח וחושף לוח מקשים, כאשר בחלקו החיצוני מסך שחור לבן ושני כפתורים יעודיים קצת שונים.

ה-LG Folder 2 מגיע עם מפרט צנוע הכולל מסך פנימי ראשי בגודל 2.8 אינץ’ ברזולוציה של QVGA, מסך חיצוני משני בגודל 0.9 אינץ’ מונוכרומטי המיועד להצגת התראות ושיחות, מערכת השבבים Snapdragon 210, זיכרון פנימי 1GB RAM, נפח אחסון מובנה 8GB, מצלמה 2 מגה-פיקסל וסוללת 1470mAh. עוד כולל המכשיר קישוריות WiFi, בלוטות’ ותמיכה ברשתות הדור הרביעי.

המכשיר החדש של LG מגיע עם שני כפתורים יעודיים מיוחדים: הראשון, לחצן מצוקה שהנמצא בחלקו האחורי ליד המצלמה וניתן להגדירו לחייג במהירות לאיש קשר נבחר לאחר שלוש לחיצות רצופות; השני, לחצן המפעיל עוזרת קולית ולחיצה עליו תחל את האינטראקציה.

ה-LG Folder 2 יהיה זמין ב-17 באפריל בדרום קוריאה עבור 160 דולר והשקתו מחוץ למדינה עדיין לא ברורה. ישנם מכשירים דומים בעלי תג מחיר נמוך יותר, נוקיה מציעה כאלו, אמנם כאן יש כמה תוספות ההופכות אותו למעט יותר מיוחד אפילו ביחס לסלולריים פשוטים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים