טריילר לחיל החלל של נטפליקס מציג את הסיפור והדמויות

חיל החלל (צילום: Aaron Epstein, תמונה באדיבות Netflix)

חיל החלל (Space Force) היא סדרה נוספת שתגיע לשירות הסטרימינג של נטפליקס בקרוב, אך הפעם מדובר בהפקה ייחודית יותר, כזו הכוללת שלל גדול של שמות שחקנים גדולים שילוו את הסדרה. בטריילר ראשון ל”חיל החלל”, חושפת נטפליקס את הסיפור העיקרי של סדרת הקומדיה, אותה יובילו, בין היתר סטיב קארל (“המשרד”) וג’ון מלקוביץ’.

הסיפור העיקרי של הסדרה סובב סביב דמותו של קארל, גנרל בצבא האמריקאי שמקבל לידיו משימה חשובה מהנשיא – להרכיב צוות מיוחד של אנשים שיאפשרו לאמריקאים לקבל שליטה מוחלטת בחלל. כמו שניתן לצפות מסדרה קומית בהובלת קארל, נקבל כאן מנהיג סטייל מייקל סקוט מהמשרד, רק עם הרבה יותר כח ואחריות.

הטריילר שם דגש גדול על הקריצה להנהגה הנוכחית בארה”ב, כשלא מעט מהדמויות מציגות זלזול בנשיא, אך כאן לוקחים זאת לכיוון חדש לחלוטין, כשגם שמה של הסדרה וגם חלק מהמלל הקשור להקמת “חיל החלל” קשור באופן ישיר לדברים שאמר טראמפ, ובציטוט של הנשיא שהוצג באתר theverge אנו מגלים כי השליטה שתקבל דמותו של קארל בסדרה על הגדוד השישי של הכוחות החמושים של ארה”ב תחת השם “space force” זהה לחלוטין להצהרה קודמת של טראמפ, שאמר:

אני מנחה את מחלקת ההגנה והפנטגון להתחיל תהליך מיידי הדרוש ליצירת חיל חלל שישמש כגדוד השישי של הכוחות החמושים“.

לצד קארל ומלקוביץ’ ניתן למצוא שמות מוכרים רבים, ביניהם נואה אמריך (“האמריקאים”, “המופע של טרומן”), בן שוורץ (“מחלקת גנים ונוף”, “סוניק”), ג’ימי או יאנג (“עמק הסיליקון”), ליסה קודרו (“חברים”), ג’יין לינץ’ (“גלי”, “”) ועוד. את הסדרה יצרו גרג דניאלס, שפיתח את הסדרה “המשרד” בגרסתה האמריקאית, וסטיב קארל.

עונה 1 של חיל החלל תגיע לנטפליקס בסוף החודש הנוכחי, ביום שישי, ה-29 במאי, 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים