הוכרז: Huawei Y8s – זוג מצלמות סלפי ושירותי גוגל

Huawei Y8s ׁ(תמונה: וואווי) Huawei Y8s ׁ(תמונה: וואווי)

וואווי הכריזה היום (ד’, 6.5), על מכשיר ה-Huawei Y8s אשר מביא עמו זוג מצלמות סלפי בחזיתו, יחד עם מערך צילום כפול בחלקו האחורי וסוללה בקיבולת מכובדת. יחד עם זאת, המכשיר יציע לרוכשיו גישה אל שירותי גוגל מהם נפרדה וואווי לפני לא מעט זמן, אך עדיין זמינים במכשיר זה.

בחזיתו של הסמארטפון נמצא מסך בגודל 6.5 אינץ’, עם פאנל מסוג LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. בחלקו העליון נוכל להבחין במגרעת הגדולה אשר מהווה בית לזוג מצלמות הסלפי, בשעה שמעל אלו ניתן למצוא את אפרכסת השמע ואת מסך הנעילה אפשר לעבור באמצעות שימוש בסורק טביעות האצבע שבגב המכשיר.

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים המוכרת לנו מעשרות דגמים אחרים של החברה וזו היא ה-Kirin 710, המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה ל-4 ליבות מסוג Cortex-A73 בתדר מירבי של 2.2 גיגה-הרץ ו-4 ליבות מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.7 גיגה-הרץ. יחד עם זו, המכשיר מציע 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, לצד 64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

Huawei Y8s ׁ(תמונה: וואווי)
Huawei Y8s ׁ(תמונה: וואווי)

מערך הצילום שבגבו של ה-Huawei Y8s כולל חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, לצד חיישן משני ברזולוציית 2 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 המיועד לאיסוף עומק. באופן דומה, גם בחזית נקבל זוג מצלמות, כשהראשית מביניהן מגיעה ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0, יחד עם חיישן משני ברזולוציית 2 מגה פיקסל ועם מפתח צמצם f/2.4 לאיסוף עומק גם כן.

מערכת ההפעלה הרצה על גבי הדגם החדש היא אנדרואיד 9 פאי, כשעליה נמצא את ממשק המשתמש EMUI 9.1 הכולל את שירותי גוגל. מאחורי הקלעים נמצאת סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה, וזו נטענת דרך מחבר מסוג MicroUSB בהספק של 10 וואט. שאר מאפייני המכשיר כוללים הגעה עם שקע אוזניות, בלוטות’ בגרסה 4.2 ומבנה צבעוני.

את ה-Huawei Y8s מציעה החברה בצבעים ירוק-אמרלד ושחור-לילה, אך אינה חושפת בשלב זה פרטים אודות זמינותו או מחירו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים