סמסונג מכריזה על The Terrace – טלוויזיות QLED 4K עמידות במים ואבק

סדרת טלוויזיות The Terrace (מקור סמסונג)

ענקית האלקטרוניה סמסונג (Samsung) הכריזה על השקת סדרת מוצרים חדשה לשנת 2020, עם סדרת The Terrace היעודית של החברה לשימוש בגינות וסביבות פתוחות נוספות, כאשר מוצרי הסדרה החדשה כוללים דגמי טלוויזיות QLED 4K בגדלים של עד 75 אינץ’ ומקרן קול יעודי, המגיעים עם תקן ה-IP55 לעמידות במים ואבק.

בעוד רובנו הגדול משתמש בטלווזיות ומוצרי המדיה השונים שלנו בתוך הבית, המגונן עליהם מפני איתני הטבע, סדרת The Terrace החדשה של סמסונג נועדה להוציא את חווית הצפיה מהסלון הביתי היישר לגינה ולסביבות אחרות שחשופות למפגעי הטבע השונים.

טלוויזיות ה-The Terrace החדשות יהיו זמינות בגדלים של 55, 65 ו-75 אינץ’, תוך שהן שומרות על כל היתרונות של טלוויזיות ה-QLED 4K של סמסונג ומוסיפות להן עמידות למים ואבק בתקן IP55, מה שמאפשר להשתמש בהן בחוץ ללא חשש כי הן יהרסו מטיפות גשם זדוניות. החברה הוסיפה להן גם ציפוי מונע השתקפות, ותאורה אחורית בעוצמה של עד 2000 ניט לשימוש בסביבה חיצונית מוארת ללא הפרעה לחווית הצפייה.

סדרת טלוויזיות The Terrace (מקור סמסונג)

בנוסף לטלוויזיות ה-The Terrace סמסונג תציע גם את מקרן הקול היעודי של הסדרה שיגיע עם השם הצפוי The Terrace Soundbar, זה מאפשר לשדרג את איכות השמע של טלוויזיות הסדרה ומגיע אף הוא עם תמיכה בתקן IP55 לעמידות במים ואבק.

נכון לרגע זה אין צפי השקה או מחיר לסדרת The Terrace החדשה של סמסונג בישראל, אך אנו מצפים כי היא תושק בארץ במקביל ליתר הדגמים בסדרה במהלך יוני 2020.

סדרת ה-Terrace החדשה של סמסונג נועדה לפתור בעיה “ישנה” ומוכרת של לא מעט משתמשים – איך להשתמש בטלוויזיה ומוצרים אחרים בגינה או בחצר שלהם. בעוד רוב האנשים משתמשים בפתרונות דוגמת כיסויים יעודיים או מייצרים “הגנה” לטלוויזיות, לא מדובר בפתרון יעודי לבעיה, כאשר טלוויזיות ה-Terrace החדשות של סמסונג מגיעות לא רק עם עמידות במים ואבק, אלא גם עם שיפורים נוספים שנועדו להפוך את חווית הצפיה מחוץ לסלון הביתי לטובה יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים