הוכרזו: HP Reverb G2 – משקפי מציאות מדומה בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט ו-Valve

משקפי מציאות מדומה HP Reverb G2 (מקור HP)

חברת HP הכריזה על משקפי המציאות המדומה חדשים, ה-HP Reverb G2, שנוצרו בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט ו-Valve. המשקפיים החדשים מגיעים ברזולוציית 2K בכל אחת מהעיניים עם מערך אודיו 3D ו-4 מצלמות מובנות להתמצאות במרחב.

HP שמה דגש גדול על איכות התצוגה במשפקיים החדשים, והם מצויידים בצמד מסכי LCD בגודל 2.89 אינץ’ כל אחד ברזולוציית 2160×2160 ותדר רענון של 90Hz, שיאפשרו חוויית שימוש חלקה עבור המשתמש, עם זווית צפיה של 114 מעלות. החברה משתמשת בעדשות שפיתחה חברת Valve, עם יכולת להתאמה של מרחק העדשות לתאימות מירבית למשתמש.

בדומה למשקפי VR נוספים, HP זנחה את הצורך במערכות התמצאות מורכבות במרחב, וה-Reverb G2 משתמשים ב-4 מצלמות מובנות (2 בחזית + 2 בצד) להתמצאות משופרת של פי 1.4 במרחב לעומת הדור הקודם. לחווית VR איכותית ומלאה ה-Reverb G2 מגיעים גם עם מערך שמע באיכות גבוהה, הכולל צמד דרייברי 10 מ”מ בכל אוזן עם תמיכה בטכנולוגיית ה-Microsoft Spatial Audio. המשקפיים מגיעים במשקל של כ~550 גרם בלבד, מה שמאפשר שימוש לאורך זמן בצורה נוחה.

משקפי מציאות מדומה HP Reverb G2 (מקור HP)

 

כחלק משיתוף הפעולה בין HP למיקרוסופט ו-Valve, משקפי ה-Reverb G2 יתמכו בפלטפורת ה-Windows Mixed Reality של מיקרוספט ו-SteamVR של Valve, ויאפשרו למשתמש גמישות מירבית בבחירת תוכן ה-VR, בו הם רוצים להשתמש במשקפיים החדשות.

משקפי ה-HP Reverb G2 צפויים להיות זמינים למכירה ברבעון האחרון של 2020 במחיר של 599 דולר.

בעוד שתחום המציאות המדומה עדיין לא נפוץ באופן גורף ביום יום, הוא הופך לזמין ונפוץ יותר בכל שנה חולפת, כאשר לא מעט משתמשים ביתיים רגילים מתחילים להשתמש במערכות VR ביתיות שהופכות להיות קלות יותר לשימוש והפעלה מדור לדור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים