כלי העברת התמונות של פייסבוק ל-Google Photos זמין עכשיו בישראל

פייסבוק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) פייסבוק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת פייסבוק (Facebook) הכריזה על השקה גלובאלית של “כלי העברת התמונות” (photo transfer tool), כלי יעודי של החברה המגיע כחלק מפרויקט ה-Data Transfer Project ונועד לאפשר העברה נוחה ומאובטחת של כלל התמונות והסרטונים של המשתמש מחשבון הפייסבוק לשירות ה-Google Photos של גוגל (Google) במספר צעדים פשוטים ונוחים.

הכלי החדש של פייסבוק הוכרז במקור עוד בסוף 2019 כחלק מפרויקט הקוד הפתוח Data Transfer Project (להלן DTP), פרויקט שנוצר בשיתוף נדיר יחסית בין פייסבוק, אפל, גוגל, מיקרוסופט וטוויטר, ונועד לאפשר העברת מידע פשוטה, בטוחה ומהירה בין השירותים השונים של השותפים לפרויקט, כאשר כלי העברת התמונות של פייסבוק היה זמין בשלב הראשון במספר מצומצם של מדינות בלבד.

כעת כלי העברת התמונות הופך לזמין ברחבי העולם כולו, ומאפשר ליצור העתק של כלל התמונות או הסרטונים של המשתמש מחשבון הפייסבוק ולהעבירם לשירות ה-Google Photos של גוגל דרך עמוד ה-DTP הייעודי של פייסבוק במספר צעדים פשוטים, כאשר בסיום ההעברה המשתמש יקבל מייל המודיע לו על כך ואילו בחשבון ה-Google Photos התמונות והסרטונים יופיעו בגלריה חדשה שתקבל את השם “הועתק מפייסבוק” + שם האלבום המקורי בפייסבוק.

בעוד שעמוד ה-Data Transfer Project של פייסבוק מאפשר העברת תמונות וסרטונים רק לשירות ה-Google Photos בשלב זה, אנו צפויים לראות הרחבה של אפשרויות העברת המידע בעתיד גם בין חברי פרויקט ה-DTP האחרים, כאשר כלים דומים צפויים להגיע גם מצד אפל, טוויטר, מיקרוסופט וגוגל, שיאפשרו העברות מהירות בין פתרונות האחסון והרשתות החברתיות השונות, דבר שיקל על לא מעט המשתמשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים