אוזניות ה-WF-XB700 נטולות החוטים של סוני מגיעות לישראל

אוזניות WF-XB700 (מקור סוני) אוזניות WF-XB700 (מקור סוני)

חברת סוני (Sony) משיקה את אוזניות ה-WF-XB700 בישראל, האוזניות האלחוטיות באמת (TWS) החדשות של החברה המגיעות עם טכנולוגיית Extra Bass לשיפור איכות ועוצמת הבאס וזמן סוללה של עד 9 שעות.

אוזניות ה-Sony WF-XB700 החדשות הוכרזו בחודש אפריל האחרון, ומגיעות עם טכנולוגיית ה-Extra Bass של סוני לקבלת באס עוצמתי יותר. הן תומכות בתקן ה-Blutooth 5.0 ומיועדות למשתמשים אקטיביים, כשהן מגיעות במבנה ארגונומי משופר ליציבות מוגברת באוזן המשתמש ועמידות למים וזיעה בתקן IPX4.

בדומה לאוזניות אלחוטיות רבות כיום, ה-XB700 מאפשרות הפעלה של העוזרות הקוליות סירי ו-Google Assistent בלחיצת כפתור, כשבצד הסוללה ה-XB700 יציעו עד 9 שעות שימוש בטעינה בודדת ועד 18 שעות יחד עם מארז הטעינה שלהן, שמגיע עם חיבור USB-C, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה המספקת 60 דקות שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

אוזניות ה-Sony WF-XB700 זמינות למכירה במחיר של 520 ש”ח כאשר ניתן למצוא אותן ברשתות אייבורי ו-KSP. (לזמן מוגבל – ברשת KSP האוזניות זמינות במחיר 439 ש”ח).


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים