ה-Microsoft Defender מגיע כאפליקציית אבטחה יעודית לאנדרואיד

אפליקציית Microsoft Defender ATP for Android (מקור מיקרוסופט)

חברת מיקרוסופט (Microsoft) משיקה את ה-Microsoft Defender ATP for Android, אפליקציית אנטי-וירוס והגנה יעודית למערכת ההפעלה אנדרואיד, המגיעה כחלק ממערכת האבטחה Microsoft Defender ATP העסקית של החברה, ומיועדת לספק רמת אבטחה מוגברת למשתמש ולארגון.

אפליקציית ה-Defender ATP החדשה לאנדרואיד מגיעה כגרסת הדגמה פומבית (public preview) שזמינה כחלק מפתרון האבטחה המסחרי של מיקרוסופט, ה-Microsoft Defender ATP (ר”ת Advanced Threat Protection), המיועדת לשוק העסקי, ותאפשר למנהלי הרשתות להתקין את אפליקציית ה-Defender ATP על מכשירי האנדרואיד של העובדים ולקבל רמת אבטחה גבוהה יותר מזו אותה מספקת גוגל באופן מובנה.

אפליקציית ה-Defender ATP תעבוד כאפליקציית אנטי-וירוס רגילה עם הגנה מאתרי פישינג, גישה לרשתות לא בטוחות, אתרים ואפליקציות מסוכנים. היא גם מוסיפה שכבת הגנה נוספת לארגונים, ומנהלי הרשתות יוכלו להשתמש ב-Defender ATP על מנת להגביל את הגישה של המשתמשים למידע ארגוני מוגן במידה והאפליקציה מזהה סיכון כלשהו, מה שמספק לארגון ולמידע השייך לו רמת אבטחה מוגברת כנגד גישה לא מורשית.

אפליקציית Microsoft Defender ATP for Android (מקור מיקרוסופט)

בעוד שה-Defender ATP זמין כגרסת הדגמה פומבית למכשירי האנדוראיד, החברה צפויה להציג בהמשך גם גרסת Defender ATP יעודית למכשירי ה-iOS, גרסה שצפויה להציע אבטחה מוגברת למכשירי האייפון, אך עם מגבלות הנובעות ממערכת ה-iOS עצמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים