דואר ישראל משיקה חבילת סלולר במחיר 16 שקלים בחודש

Post Mobile

חברת דואר ישראל נכנסת לשוק הסלולר ומשיקה את מותג ה-Post Mobile, מותג סלולרי חדש דרכו תציע חבילת התקשרות חדשה במחיר 16 שקלים בחודש בלבד. החבילה החדשה תבוסס על התשתית הסלולרית של חברת גולן טלקום, ובמסגרתה יוצעו ללקוחות 11 גיגה-בייט של גלישה סלולרית יחד 3000 דקות שיחה, 3000 הודעות SMS ו-60 דקות שיחה לחו”ל.

ההכרזה על מותג Post Mobile מגיעה ברקע רכישת גולן טלקום על ידי סלקום, כאשר חבילת ה-16 ש”ח מזכירה את שיתוף הפעולה בין סאני והוט מובייל בשנה הקודמת, אז הציעו החברות חבילת סלולר במחיר של 14.9 ש”ח בלבד. במקרה של הדואר מדובר בחבילה מעט יקרה יותר ועם חבילת גלישה נמוכה יחסית של 11GB בלבד.

בעוד שרבים ממשיכים לחשוב כי מיזוג גולן וסלקום צפוי לפגוע בתחרות בשוק הסלולר הישראלי, חבילת ה-16 ש”ח של Post Mobile החדשה מראה כי עדיין יש לחברה מרחב תמרון על מנת לספק ללקוחות מחיר תחרותי במיוחד על אף שחבילת גלישה של 11GB נחשבת לנמוכה יחסית לחבילות של חברות אחרות, הכוללות לרוב נפח גלישה של 50GB~100GB במחיר של כ~30 ש”ח.

שמעון פסח, סמנכ”ל הקמעונאות בדואר ישראל, מסר:

מדובר בשירות נוסף שמצטרף לסל רחב של מוצרים ושירותים בעלי ערך, אותם אנו מציעים למאות אלפי לקוחות הדואר, הפוקדים את הסניפים מדי שבוע. אנו גאים על כך שמותגים מובילים גילו בשנים האחרונות את עוצמת הריטייל של הדואר וחברו אלינו על מנת להגיע לקהלי יעד רחבים ומגוונים.

משתמשים שירצו להצטרף לתוכנית החדשה יצטרכו להגיע פיזית לאחד מ-90 סניפי דואר נבחרים ולקנות סים במחיר חד פעמי של 19 ש”ח, כשלאחר מכן נציג של גולן טלקום ייצור קשר עם הלקוח להפעלת הקו וביצוע הניוד במידת הצורך, כאשר כלל התשלום מתבצע ישירות מול גולן טלקום.

למעשה, חבילת ה-16 ש”ח החדשה של הדואר היא חבילה יעודית של גולן בעבור לקוחות דואר ישראל ולא מותג “משנה” חדש בשוק. בעוד ש-11GB הם נפח גלישה נמוך יחסית למשתמשי אינטרנט כבדים, למשתמש הקל והמזדמן שמרבה בעיקר לדבר מדובר בחבילה משתלמת במיוחד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים