אסוס מציגה את מסך ה-VA27DQSB Eye Care Monitor – לשמירה על עיני המשתמש

חברת אסוס (ASUS) השיקה את ה-VA27DQSB Eye Care Monitor, מסך 27 אינץ’ בעלי שולי מסך דקים במיוחד שנועד לשוק העסקי עם דגש גבוה על בריאות עיני המשתמש על ידי שילוב טכנולוגיות סינון האור הכחול ו-Flicker Free של של אסוס בתקן TÜV Rheinland.

מסך ה-VA27DQSB נועד במיוחד לשוק העסקי ולמשתמשים שיושבים שעות ארוכות מול מסך המחשב, כאשר בדומה למסכי ה-ASUS Eye Care האחרים של אסוס, ה-VA27DQSB מגיע עם מסנן אור כחול הפוגע בעיני המשתמש וטכנולוגיית Flicker Free למניעת ריצודי מסך הגורמים לעייפות המשתמש.

בנוסף לשמירה על עיני המשתמש, המסך חדש משלב את טכנולוגיית ה-Splendid Video של אסוס הממטבת את איכות התמונה של המסך בהתאם לתוכן, כאשר הוא תומך בטכנולוגיית ה-Adaptive-Sync, גרסת VESA לטכנולוגיית ה-FreeSync של AMD, עם תדר רענון של 75Hz.

מסך אסוס VA27DQSB (מקור אסוס)

מפרט טכני:

  • גודל – 27 אינץ’, פאנל IPS.
  • רזולוציה – 1920×1080 ביחס 16:9.
  • תדר רענון – 75Hz.
  • מהירות תגובה – 5ms GtG.
  • חיבורים –  HDMI 1.4, VGA, DisplayProt 1.2.
  • רמקולים – 2W x2.

אסוס לא מסרה צפי השקה או מחיר למסך ה-VA27DQSB החדש.

כפי שהשם של המסך עצמו, Eye Care, מצביע, מסך ה-VA27DQSB מתעדף את בריאות המשתמש על פני המפרט הטכני, כאשר תו התקן TÜV Rheinland מספק חותמת אישור לאיכות הפיצ’רים שנועדו לשמור על עיני המשתמש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים