צפו בטריילר לסדרת נטפליקס החדשה “רובוטריקים: המלחמה על סייברטרון”

רובוטריקים: המלחמה על סייברטרון (תמונה באדיבות נטפליקס)

נטפליקס שיחררו את הטריילר הראשון לסדרת האנימה החדשה שלהם בעולם ״הרובוטריקים״. הסדרה, המכונה “מצור”, היא הראשונה בטרילוגיית הסדרות המתוכננות לפרנצ’ייז תחת הכותרת הכללית “רובוטריקים: המלחמה על סייברטרון“.

הטרילוגיה כולה תעסוק במלחמה בין האוטו-בוטס (הרובוטריקים בעברית) לדיספטיקונס (השקרניקים) ובפרט בקרב המצופה בין שני ענקי הפרנצ׳ייז מגטרון ואופטימוס פריים. ב”מצור” המלחמה האפית מתחילה כאשר פלנטת סייברטרון, כוכב הבית של הרובוטריקים, נשלט על ידי מגטרון המחזיק באול ספארק – קוביית אנרגיה בעלת הכח להפיח חיים ברובוטריקים, ואף הינה מקור כל החיים בפלנטה. כשהקרב מגיע לשיאו, הרובוטריקים מוכרחים לבצע החלטה קשה – האם להשמיד את הפלנטה שלהם על מנת להציל את תושביה?

בניגוד לסדרת הסרטים המצליחה של מייקל ביי, נראה כי תוצרי האנימה החדשים של נטפליקס מתרכזים יותר בנוסטלגיה לסדרה המקורית וספרי הקומיקס של “הרובוטריקים”. הסדרה זונחת את הצורך לרכז את העלילה בכדור הארץ ועוסקת ברובוטריקים עצמם ולא בבני האדם הנתקלים בהם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסדרה, כך נראה מהטריילר, מיועדת יותר למעריצים הנאמנים של הפרנצ’ייז, שמעוניינים להתעמק בסיפור המקור של המכונות האימתניות. מי שדווקא יותר מעוניין בהגעת הרובוטריקים לעולמנו, ייאלץ לחכות לסדרה השניה בטרילוגית “המלחמה על סייברטרון”, שתיקרא “עליית כדור הארץ” – אך מידע על תאריך שיחרורה עדיין בערפל.

“המלחמה על סייברטרון – מצור” מונה 6 פרקים ומופקת על ידי נטפליקס וחברת המשחקים הסברו, בשיתוף עם חברת האנימציה רוסטר טית’. הסדרה תגיע לנטפליקס ב-30 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים