שלט לוגו סמסונג בתערוכת IFA 2017 בברלין

צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי

סמסונג מדווחת על צמיחה של 23% ברווח ברבעון השני של 2020

משבר הקורונה מאחוריה? סמסונג אלקטרוניקס חשפה הבוקר (ג', 7.7) את הערכותיה המוקדמות לתוצאות הרבעון השני של 2020, בהן היא מציגה ירידה בסעיף ההכנסות אל מול עליה מרשימה ברווח התפעולי בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל בשנת 2019.

דוחותיה הכספיים של סמסונג לרבעון שהסתיים ב-30 ביוני, 2020, צפויים להתפרסם רק לקראת סוף יולי, אך כפי שהיא עושה מידי רבעון, מספקת סמסונג הערכות מוקדמות לשני סעיפים – הכנסות ורווח תפעולי, עוד טרם תפרסם את דוחותיה המלאים, בהם תציג גם את הפעילות בכל אחת מחטיבות החברה.

על פי הנתונים החדשים, סמסונג מצפה להכנסות של כ-52 טריליון וון קוריאני (כ-43.47 מיליארד דולר), נתון המשקף ירידה של כ-7% משנה לשנה, כאשר בצד הלרווח התפעולי מציינת החברה נתון של כ-8.1 טריליון וון (כ-6.77 מיליארד דולר), זאת אל מול נתון של 6.6 טריליון וון (כ-5.52 מיליארד דולר) ברבעון המקביל ב-2019, מה שמעיד על צמיחה של כ-23% ברווח התפעולי משנה לשנה.

פרטים אודות מי מהחטיבות של החברה השפיעה על העליה ברווחיות ברבעון השני לא נחשפו, ואת אלו נגלה רק כאשר תפרסם החברה את דוחותיה הכספיים המלאים לקראת סוף החודש הנוכחי. פרט לחטיבת המובייל, האחראית על מכירות הטלפונים של החברה, מחזיקה סמסונג אלקטרוניקס בחטיבות נוספות, אשר לרוב מציגות רווחיות גבוהה יותר, בהן חטיבות השבבים והזכרונות, חטיבת המוצרים לבית (כולל טלוויזיות) וחטיבת המסכים, זו אחראית גם למכירות מסכים לטלפונים, בהם המסכים גם לטלפונים של חברת אפל.

ברבעון הראשון של השנה רשמה סמסונג הכנסות של 55.33 טריליון וון קוריאני, עליה של כ-6% משנה לשנה, כשבשורת הרווח התפעולי הציגה צמיחה שנתית של כ-3.5% עם נתון של 6.45 טריליון וון. ברבעון זה הציגה חטיבת המובייל של החברה צמיחה של 17% ברווח התפעולי, זאת אף ירידה של כ-4% בהכנסות.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות