הדלפה: Galaxy Note 20 Ultra נחשף בתמונות חיות עם עיצובו המלא

Samsung Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: Twitter/Jimmyispromo) Samsung Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: Twitter/Jimmyispromo)

לאחר שראינו את עיצובו המלא של ה-Galaxy Note 20 Ultra בצבע Mystic Bronze דרך סמסונג עצמה, המכשיר נחשף כעת בתמונות חיות בצבעו השחור ומאשר פעם נוספת את העיצוב שכבר ראינו. עם זאת, ההדלפה החדשה אינה עוצרת בחשיפת חלקו האחורי של המכשיר, אלא גם נוגעת לחלקו הקדמי עם תמונות עדכניות.

את ההדלפה המוזכרת מביא אלינו היוטיובר Jimmy Is Promo, אשר מחזיק ערוץ יוטיוב לא קטן כשמאחוריו נמצאים קרוב ל-300 אלף רשומים. על פי התמונות אותן פרסם היוטיובר, אנחנו נחשפים לכך שסדרת ה-Galaxy Note 20 תגיע עם ממשק המשתמש OneUI בגרסה 2.5. בעבר שמענו כי סמסונג עובדת על דגם שייקרא Galaxy S20 Lite עם ממשק המשתמש המוזכר, אך לא ראינו חדשות נוספות על כך מאז השמועה ההיא.

בנוסף לידיעה על ממשק המשתמש, ג’ימי מספר כי סמסונג העבירה את את גריל הרמקול התחתון ומיקום עט הסטיילוס (S-Pen) לצד השמאלי של שקע הטעינה, בשעה שעד כה אלו היו מימין למחבר הטעינה. יחד עם הפרטים הללו, היוטיובר הוסיף מספר תמונות של חלקו האחורי והקדמי של המכשיר, בהן הוא מציג את מערך הצילום ועט הסטיילוס.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כצפוי, מערך הצילום יגיע עם 3 חיישנים ראשיים, לצד מה שעתיד להתברר או כחיישן לאיסוף עומק או כחיישן לעזרה בגזרת הפוקוס האוטומטי. המודול המלבני המכיל את כל החיישנים בולט באופן מובהק החוצה, כאשר החיישן התחתון מהשלישייה יאפשר לנו גישה לזום אופטי עד פי 5. במעבר לחזית המכשיר, כאן אנחנו מסתכלים פעם נוספת על מסך בגודל 6.87 אינץ’, כשבחלקו העליון ישנו חור מצלמה קטן ושוליים דקיקים מקיפים את כל צדדיו.

את סדרת ה-Galaxy Note 20 צפויה סמסונג לחשוף ב-5 באוגוסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים