כך יראו ה-Galaxy Buds Live – הדור הבא של אוזניות ה-TWS מבית סמסונג

אוזניות ה-Galaxy Buds Live (מקור evleaks)

מידע חדש שמגיע מהמדליף הסדרתי אוון בלאס (evleaks@) מציג את אוזניות ה-Galaxy Buds Live, הדור הבא של אוזניות ה-TWS האלחוטיות באמת של סמסונג שצפויות להיחשף באירוע ההכרזה של ה-Galaxy Note 20 בחודש אוגוסט הקרוב, כאשר הן יחליפו את אוזניות ה-Galaxy Buds Plus האחרונות של החברה.

אוזניות ה-Buds Live החדשות צפויות להיות למעשה ה-Galaxy Buds 2 שמידע ראשוני עליהן דלף לרשת עוד בחודש אפריל האחרון. הדבר הבולט ביותר באוזניות החדשות הוא צורת ה”שעועית” (bean shape) שלהן, השונה מאוד מהצורה לה התרגלנו מאוזניות ה-Buds ו-Buds Plus של סמסונג, כאשר יחד איתן מארז הנשיאה משנה את העיצוב המוארך שלו ויגיע בעיצוב מרובע יותר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בעוד שרב הנסתר על הגלוי בשלב הזה, ההדלפה החדשה חושפת כי האוזניות צפויות להגיע בגודל של 2.8 ס”מ בלבד עם 3 אפשרויות צבע שונות: לבן, שחור ו”נחושת”. מבט קרוב יותר בתמונות המודלפות מציג צמד חורי המיקרופון החיצוניים על אוזניות ה-Buds Live, מה שמצביע על כך שהן יתמכו בסינון רעשים אקטיבי ANC.

3 אפשרויות הצבע של אוזניות ה-Galaxy Buds Live (מקור evleaks)
3 אפשרויות הצבע של אוזניות ה-Galaxy Buds Live (מקור evleaks)

אוזניות ה-Galaxy Buds Live החדשות צפויות להיות מושקות ב-5.8.20 באירוע ההשקה של סדרת ה-Galaxy Note 20, בו צפויים להיחשף גם מכשיר ה-Galaxy Z Fold 2, שעון ה-Galaxy Watch 3, וצמד הטאבלטים Galaxy Tab S7 ו-Galaxy Tab S7 Plus.

בעוד שבשלב זה אנו לא יודעים פרטים רבים על אוזניות ה-Buds Live החדשות, עיצוב ה”אפונה” החדש שלהן צפוי להיות הרבה יותר קומפקטי ונוח לשימוש לעומת אוזניות ה-Buds הקיימות המגיעות בעיצוב “בולט” יותר מאוזני המשתמשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים