גוגל מציגה את רמקול ה-Nest החכם הבא של החברה טרם ההכרזה הרשמית שלו

רמקול חכם Google Nest (מקור XDA)

לאחר שמידע ראשוני על רמקול ה-Nest החכם הבא של גוגל (Google) עלה לרשת דרך סוכנות התקשורת היפנית והציג תמונות של המכשיר, החברה בחרה לשתף מידע רשמי עליו ולהציג סרטון קצר שמציג את הרמקול החכם הבא מסדרת ה-Nest.

רמקול ה-Nest החדש מגיע בעיצוב מוארך וגדול יותר מרמקול ה-Nest Mini הקיים של גוגל, ועשוי להיות מחליף אפשרי לרמקול ה-Google Home הוותיק יותר של החברה. בדומה ל-Nest Mini הנוכחי, רמקול ה-Nest החדש יגיע עם כיסוי בד מלא ברוב גוף הרמקול, כאשר לפי הסרטון הרשמי ניתן לראות כי הרמקול יגיע במספר אפשרויות צבע.

למרות שאנו לא יודעים את השם הרשמי של הרמקול החדש, מידע קודם מצביע על כך כי שם הקוד של רמקול ה-Nest החדש הוא Prince (“נסיך”). מתחת לכיסוי הבד שלו אנו צפויים למצוא דרייבר בגודל 2 אינץ’ לסאונד חזק ואיכותי כאשר, נתון שניתן ללמוד ממטען ה-30W שצפוי להפעיל את הרמקול החדש.

בעוד שהסרטון הרשמי של גוגל מעניק לנו מבט מהיר על רמקול ה-Nest הבא של החברה, התמונות שמגיעות מסוכנות התקשורת היפנית נותנות תמונה טובה יותר של הרמקול מצדדיו השונים. החלק הקדמי יגיע נקי למעשה ויכיל 4 נורות לד לפי הסרטון, כשבחלקו האחורי נוכל למצוא את לוגו ה-G של גוגל יחס עם מתג בודד ושקע החשמל היעודי של הרמקול.

רמקול ה-Nest החכם החדש צפוי להיות מושק יחד עם מכשיר ה-Pixel 4a וסטרימר ה-Sabrina של החברה בתאריך לא ידוע.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בעוד שה”טיזר” החדש של גוגל מציג לנו את רמקול ה-Nest הבא של החברה, המציאות היא שאנחנו עדיין לא יודעים אפילו כיצד יקרא רמקול זה, כאשר חלק מהדעות מדברות על Nest Home. הדבר היחיד שנותר לעשות הוא לחכות להדלפות שיספקו פרטים נוספים או להשקה הרשמית שתציג את מחיר הרמקול בנוסף למידע הטכני שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים