דיווח: סמסונג תשתמש ב-Exynos 990 גם בסדרת ה-Galaxy Note 20

Samsung Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: סמסונג)

ענקית הטכנולוגיה מדרום-קוריאה עתידה לקיים את אירוע ההכרזה על סדרת ה-Galaxy Note 20 ב-5 באוגוסט, אך עוד לפני שנגיע לתאריך המוזכר, המדליף והבלוגר Ice Universe חושף בפנינו כי במסגרת האירוע לא נזכה לראות שדרוג לגזרת מערכת השבבים, לפחות לרוב העולם. על פי דבריו, סדרת המכשירים החדשה תמשיך להשתמש במערכת השבבים Exynos 990.

את הפרטים העדכניים פרסם הבלוגר דרך ציוץ בחשבון הטוויטר שבבעלותו, כאשר מיד לאחר מכן קיבלנו אישור נוסף לדיווח מצידו של המדליף Max Weinbach הידוע בחיבתו להדלפות הנוגעות לסמסונג. השניים אישרו כי סמסונג תמשיך להשתמש במערכת השבבים Exynos 990 גם בסדרת ה-Note 20, לעומת הדיווחים הקודמים בנושא שהאחרונה תגיע עם מערכת שבבים חדשה בתהליך ייצור בגודל 6 ננו-מטר.

מנגד, בעוד שסמסונג משווקת ברוב העולם את הגרסה הכוללת את מערכת השבבים תוצרת הבית (Exynos), תושבי ארצות הברית וסין מקבלים גישה בדרך כלל לגרסה העושה שימוש במערכת שבבים מבית קוואלקום (Snapdragon). כעת, הדבר יהווה להם יתרון נוסף לעומת היתרון הרגיל של מערכת השבבים מבית קוואלקום על פני מתחרתה מצד סמסונג, עקב העובדה שסדרת הנוט 20 צפויה להשתמש במערכת השבבים החדשה Snapdragon 865 Plus.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

את מערכת השבבים Snapdragon 865 Plus הכרנו לראשונה לפני כשבוע, אז הכריזה קוואלקום על המערכת אשר מביאה עמה שיפור של 10% בביצועי המעבד והליבה הגרפית, לצד קישוריות מתקדמות יותר ותדר ריצה גבוה מאי פעם העומד על 3.1 גיגה-הרץ. את הגרסה הזו צפויים לקבל משתמשי הנוט 20 בסין ובארצות הברית, כאשר בשאר המדינות וישראל ביניהן, המשתמשים עתידים לקבל רק את הגרסה המגיעה עם מערכת השבבים Exynos 990.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים