דיווח: סמסונג לא תכריז על ה-Galaxy Z Fold 2 באירוע ההכרזה ב-5 באוגוסט

Samsung Galaxy Fold (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי) Samsung Galaxy Fold (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

ציפייה ארוכה ליוותה אותנו במהלך החודשים האחרונים אודות ממשיך דרכו של ה-Galaxy Fold, אך הדיווח האחרון מבית המדליף והכתב Max Weinbach מגלים לנו כי ההמתנה תיאלץ להימשך מעט יותר. על פי דבריו של המדליף, סמסונג לא תכריז על ה-Galaxy Z Fold 2 במהלך האירוע הקרוב שייערך באוגוסט וישנו ספק גדול אם החברה תזכיר את המכשיר במסגרת האירוע.

את הפרטים מספר לנו המדליף דרך ציוץ שהפיץ בחשבון הטוויטר שלו, שם פתח שרשור חדש בו הסביר מדוע סמסונג לא תכריז על ה-Galaxy Z Fold 2 ב-5 באוגוסט. הוא מסביר כי התוכנה של המכשיר עדיין אינה קרובה להיות מוכנה אפילו להשקה בספטמבר, מה שהוביל אותו להעניק את ההשערה כי ייתכן שסמסונג תעניק לנו טיזר למכשיר במהלך האירוע הקרוב, אך תכריז עליו במהלך ספטמבר ותבצע את תהליכי השיווק בחודש אוקטובר.

בנוסף לכך, מספר המדליף כי המכשיר נמצא כרגע בשלבי בדיקה על ידי ספקיות הסלולר בחו”ל, תהליך בו הספקיות בוחנות את המכשיר ובודקות האם ברצונן למכור אותו בחנויות שלהן או לא. לשם השוואה, סדרת ה-Galaxy S שיוצאת לאור בכל שנה בחודש מרץ נכנסת לתהליך הבדיקה על ידי ספקיות הסלולר בחודש ינואר, מה שמאשר עוד יותר את דבריו של המדליף כי ה-Galaxy Fold הבא יגיע אלינו במהלך חודש אוקטובר.

כאמור לעיל, על פי דבריו של המדליף, ייתכן כי סמסונג תכריז על המכשיר במהלך ספטמבר ותשווק אותו במהלך אוקטובר, כך שזה יחליף את קודמו שנה וחודש לאחר ההשקה. לצד הדברים הללו, סמסונג צפויה להציג באירוע ה-Unpacked הקרוב גם את סדרת הגלקסי נוט 20, את מכשיר ה-Galaxy Z Flip 5G, את זוג הטאבלטים Galaxy Tab S7 ו-S7 Plus ואת אוזניות ה-Galaxy Buds Live.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים