עכשיו בישראל: סטרימר Xiaomi Mi TV Stick עם אנדרואיד TV

סטרימר Mi TV Stick (מקור שיאומי) סטרימר Mi TV Stick (מקור שיאומי)

מזרים המדיה החדש והמסקרן מבית שיאומי, Mi TV Stick, נוחת בישראל ביבוא רשמי של המילטון במקביל להשקה העולמית. הסטרימר החדש נוחת היום (ה’, 16.7) בארץ לאחר שדגמים קודמים של שיאומי מסדרת Mi Box הפכו לפופולריים ביותר. בניגוד למזרימים קודמים של החברה, ה-Mi TV Stick מגיע בתצורה קומפקטית הדומה יותר לדיסק און קי מאשר הקופסאות שהתרגלנו אליהן לצד הטלוויזיה.

ה-Mi TV Stick מגיע עם מערכת ההפעלה Android TV 9.0, שנחשבת לגרסה מוצלחת של הפלטפורמה לטלוויזיות מבית גוגל. יחד איתה המשתמשים יקבלו גישה לחנות האפליקציות Google Play הכוללת כבר שלל אפליקציות ישראלית של ספקיות התוכן הישראליות כמו סלקום TV, סטינג מבית yes, נקסט של HOT, מאקו ועוד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לצידן תמצאו גם את כל האפליקציות הפופולאריות הבינלאומיות כמו יוטיוב, נטפליקס ואמזון פריים. מזרים המדיה תומך ב-Chromecast מובנה המאפשר הזרמת תכנים מהסמארטפון ישירות לטלוויזיה, ובעוזרת הוירטואלית Google Assistant המאפשרת לשלוט על מוצרי בית חכם ישירות מהטלוויזיה באמצעות פקודות קוליות הניתנות דרך השלט.

הסטרימר תומך בהצגת תכנים ברזולוציה של 1080P בקצב של 60 פריימים לשנייה ובמפענחי האודיו של Dolby ו-DTS. מפרטו של ה-Mi TV Stick כולל מעבד בעל ארבע ליבות מסוג Cortex-A53, זיכרון פנימי 1GB RAM, נפח אחסון מובנה 8GB, קישוריות WiFi אלחוטית (2.4/5GHz) ובלוטות’.

ה-Mi TV Stick מגיע עם תג מחיר אטרקטיבי המתאים מאוד לחברת שיאומי, העומד על 199 ש”ח.

לרכישה – KSP (אחריות לשנה מהיבואן הרשמי – המילטון).

סטרימר Mi TV Stick (מקור שיאומי)
סטרימר Mi TV Stick (מקור שיאומי)

*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים