לוגו נטפליקס

צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי

מספר המנויים של נטפליקס צומח ב-27% ברבעון השני; תמשיך להגדיל את היצע התכנים

נטפליקס חשפה אמש (ה', 16.7) את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השני של השנה והציגה המשך צמיחה נאה במספר המנויים, עם צירופם של כ-10 מיליון מנויים משלמים חדשים, כאשר לצד זאת הצהירה החברה כי תמשיך להגדיל את היצע התכנים שלה כמתוכנן גם בשנה הבאה ותמנה את מנהל התוכן הראשי, טד סרנדוס (Ted Sarandos) למנכ"ל משותף לצידו של המייסד ריד הייסטינגס.

את הרבעון השני של 2020 מסכמת נטפליקס עם 192.95 מיליון מנויים משלמים, עליה של 10.09 מיליון במספר המנויים החדשים אל מול הרבעון הראשון של השנה, אשר משקפת צמיחה שנתית של 27.3% במספר המנויים המשלמים משנה לשנה. בנטפליקס אף מציינים כי מספרים אלו כוללים אחוז קטן של חשבונות שביטלה החברה מיוזמתה, עת זיהתה חשבונות משתמש משלמים שלא השתמשו בחשבונם באופן פעיל במשך תקופה שהגיעה עד שנתיים.

עם זאת, בעקבות תחזיות נמוכות לרבעון השלישי של השנה, לפיהן מצפים בחברה צמצום בגידול במספר המנויים עקב הצמיחה הגבוהה בשני הרבעונים האחרונים, רשמה מניית נטפליקס ירידות חדות של כ-9% במסחר המאוחר בבורסת הנאסד"ק עם תום המסחר אתמול. בנטפליקס מצפים לצמיחה של 2.5 מיליון מנויים ברבעון השלישי של השנה, זאת לעומת צמיחה של 6.8 מיליון שהוצגה שנה קודם לכן, ברבעון השני של 2019.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

נטפליקס סיכמה את הרבעון עם הכנסות של כ-6.15 מיליארד דולר, עליה של כ-25% משנה לשנה, כאשר בשורת הרווח התפעולי רשמה החברה צמיחה שנתית של כ-92% עם נתון של כ-1.36 מיליארד דולר. החברה רשמה גם עליה חדה בכמות המזומנים בקופתה, אלו עומדים נכון לסוף הרבעון השני על 899 מיליון דולר, זאת בהשוואה ל-162 מיליון ברבעון הראשון ומול מינוס של 594 מיליון ברבעון השני של 2019.

הפקות התכנים החדשים חוזרות

נטפליקס צועדת קדימה בזהירות בתחום הפקת התכנים החדשים, זאת לאחר תקופה ארוכה בה עצרו הפקותיה, והפקות בכלל, עם כניסתו של וירוס הקורונה למשוואה. בנטפליקס מציינים כי באיזורים מסוימים בעולם כבר החלו לחזור ההפקות החדשות לאיטן לפעולה, ומציינים כי באסיה, במדינות מסוימות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, פולין, איטליה ואנגליה) וכן בארה"ב (קליפורניה ואורגון), כבר החלו ההפקות לחזור, כאשר אלו יכוונו אל עבר הצגת תכנים חדשים למחצית השנייה של 2021.

עבור השנה הקרובה ממשיכים להבטיח בנטפליקס כי עדיין קיים צבר הזמנות גדול לתכנים מקוריים עבור המחצית השנייה של 2020 והמחצית הראשונה של 2021. לכך, תוסיף החברה תכני רכש, בהם הסרט The Trial of the Chicago 7 מבית היוצר של ארון סורקין ("הבית הלבן", "הרשת החברתית") והסדרה קוברה קאי (Cobra Kai), סדרת מקור של YouTube Originals. נטפליקס מבטיחה כי תביא לשידור את שתי העונות הראשונות של הסדרה, וכן את העונה השלישית החדשה. בנוסף, מבטיחה החברה גם את הסדרה "אמילי בפריז" (Emily in Paris) בכיכובה של לילי קולינס.

נתוני צפייה

כפי שהיא נוהגת לעשות מידי רבעון, עת פרסום דוחותיה הכספיים, חושפת נטפליקס גם הפעם את התכנים המובילים שלה על פי צפיות. נזכיר כי החברה מודדת צפייה לאחר 2 דקות של צפייה רצופה בתוכן.

בין התכנים שהובילו את כמות הצופים ברבעון השני ניתן למצוא את התכנים הבאים (ספירה ל-4 שבועות ראשונים):

  • אמת או חובה (Never Have I Ever) של מינדי קלינג עם 40 מיליון צפיות ב-4 השבועות הראשונים.
  • חיל החלל (Space Force) של סטיב קארל וגרג דניאלס עם 40 מיליון צפיות – קראו את הביקורת שלנו כאן.
  • חם, לוהט, רותח (Too Hot To Handle) עם 51 מיליון צפיות.
  • המסלול הבוער (Floor is Lava) עם 37 מיליון צפיות.
  • בית הנייר (La Casa De Papel), חלק 4, עם 65 מיליון צפיות.
  • סרט: הזהב של נורמן (Da 5 Bloods) עם 27 מיליון צפיות.
  • סרט: טיילר רייק – חילוץ (Extraction) עם 99 מיליון צפיות.
  • סרט: מיסי מסתבכת (The Wrong Missy) עם 59 מיליון צפיות.
  • סרט אנימציה: משפחת וילובי (The Willoughbys) עם 38 מיליון צפיות.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות