שירות Next TV של הוט עכשיו בחינם לבעלי טלוויזיות LG

פרטנר TV על WebOS צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

שיתוף פעולה חדש של חברות LG, ח.י היבואנית הרשמית בישראל והוט מעניק חודשיים בחינם ללא תשלום לשירות התוכן Next TV. ההטבה זמינה לכל מי שרוכש או בבעלותו טלוויזיה של LG מדגמי 2016 ומעלה (עם גרסאות WebOS 3.0 ומעלה), כאשר המימוש שלה דורש הרשמה קצרה, ללא התחייבות וללא השארת פרטי תשלום. בתום החודשיים הגישה לשירות פשוט תחסם.

שירות Next TV מבית הוט, הינו שירות טלוויזיה על גבי רשת האינטרנט בדומה לסלקום TV וסטינג של יס. השירות כולל מעל ל-50 ערוצי טלוויזיה וספריית VOD עם סרטים וסדרות, כולל תכני מקור של הוט ומבית היוצר של HBO. השירות מאפשר צפייה מכל מקום על גבי רשת האינטרנט דרך הטלוויזיה, טאבלט וסמארטפון. בניגוד לשירותים דומים, ניתן לצפות ב-Next TV גם דרך דפדפן כרום.

על מנת ליהנות מההטבה תצטרכו להירשם בקישור זה, מדובר בהרשמה זריזה עם כמה פרטים בסיסיים. אינכם נדרשים להזין אמצעי תשלום ולא תחוייבו באופן אוטומטי בתום החודשיים. ההרשמה אינה מידית ועשויה לקחת מספר שעות ואף המתנה מעט ארוכה יותר בסוף השבוע. אנחנו נרשמנו אתמול בלילה וקבלנו מייל על הצטרפות היום בצהריים. אז קצת להמתין בסבלנות, אבל לגמרי שווה לנצל את ההטבה.

גיא בן יהודה, סמנכ”ל השיווק של LG ישראל: “בתקופה הנוכחית, כאשר ישראלים רבים נמצאים ימים ושעות רבות בבית מול מסכי הטלוויזיה, ישנו צורך בתוכן איכותי, מעניין וזמין להעברת הזמן. LG ו-HOT רוצות להעניק ללקוחות שתי החברות את חווית הצפייה הטובה ביותר, הן מבחינת התוכן והן מבחינת איכות המסך. מדובר בבשורה חשובה לצרכן הישראלי – כעת, לא רק שניתן ליהנות מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם מסכי הטלוויזיה, אלא גם לצפות בתוכן איכותי ומעניין ללא עלות למשך חודשיים, כולל סדרות המופת הישראליות של HOT, הסדרות הטובות בעולם מבית HBO, סרטים שוברי קופות ועוד.”


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים