נטפליקס מכריזה על פריקוול לסדרה “המכשף”

The Witcher (צילום: Katalin Vermes, תמונה באדיבות Netflix) The Witcher (צילום: Katalin Vermes, תמונה באדיבות Netflix)

נטפליקס הכריזה על סדרת בת חדשה בעולם “המכשף” (The Witcher). הסדרה תגיע בנוסף לתכנים אחרים בעולם של הוויצ’ר, כשרק בפברואר האחרון הוכרז על סרט אנימציה בשם The Witcher: Nightmate of the Wolf, אשר יחקור את את סיפור המקור של ווסמיר – המנטור של גראלט בסדרה המקורית.

הספין אוף החדש, בלייב אקשן, ייקרא “The Witcher: Blood Origin” ויתרחש 1200 שנים לפני אירועי הסדרה. מדובר במיני סדרה בת 6 חלקים שתגולל את סיפורו של המכשף הראשון והאירועים שהובילו לאיחוד בין עולמות האדם, המפלצות והאלפים. את הסדרה תפיק יוצרת “המכשף”, לורן שמידט היסריך ויכתוב דקלן דה ברה (“איירון פיסט“).

הסדרה “המכשף” בכיכובו של הנרי קאוויל (“באטמן נגד סופרמן”) עלתה בנטפליקס בשנה שעברה והייתה הסדרה השניה הכי נצפית בשירות, עם למעלה מ-76 מיליון צופים בחודש הראשון. הסדרה מבוססת על סדרת הספרים הפופולרית מאת הסופר הפולני אנדז’יי ספקובסקי, ועוקבת אחר צייד המפלצות גראלט המנסה למצוא את מקומו בעולם בו בני האדם אכזריים לא פחות מהמפלצות אותן הוא צד. ספקובסקי ישמש כיועץ גם במיני סדרה החדשה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

יוצר הסדרה החדשה, דה ברה, ציין כי כשקרא את סדרת הספרים של ספקובסקי, תהה כיצד נראה עולם האלפים לפני הגעת בני האדם? בסדרה החדשה הוא מתכנן לחקור את נפילת הציוויליזציה והשפעת הקולוניאליזם על העולם האלפי הישן.

העונה השניה של “המכשף” עדיין בתהליכי הפקה, כאשר נטפליקס הכריזה ביוני שהצילומים יתחדשו ב-17 באוגוסט. טרם ידוע אם אכן התאריך עדיין מדויק או האם יידחה שוב בעקבות התפרצות נוספת של וירוס הקורונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים