וואטסאפ מתכננת מחיקת הודעות אוטומטית והשתקת שיחות לתמיד

אפליקציית וואטסאפ באייפון (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

במידה ועד היום היינו יכולים להשתיק שיחה פרטית עם אדם ספציפי או שיחה בתוך קבוצה למשך שנה באופן מירבי, עם העדכון הקרב ובא אלינו וואטסאפ (WhatsApp) משנה את החוקים ומחליפה את האפשרות להשתקה לשנה באפשרות להשתקה לתמיד. רק לפני מספר ימים ראינו כי העדכונים הקרובים יביאו אלינו מספר פיצ’רים נוספים, כאשר גם זוג הפיצ’רים המוצגים להלן יגיעו אלינו בהמשך.

בדיווח הקודם התבשרנו על כך שהאפליקציה תקבל אפשרות לחיבור ממספר מכשירים במקביל, זאת לצד האפשרות לחיפוש מתקדם של תמונות, סרטונים, לינקים, קבצים ועוד. בזוג העדכונים שהגיעו לאחר מכן ולא הופצו לקדמת הקלעים, האתר wabetainfo מצא כי בעדכונים 2.20.197.3 ו-4 האפליקציה קיבלה זוג פיצ’רים חדשים שאינם מופיעים למשתמשים בגרסה הזו ונמצאים רק מאחורי הקלעים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הפיצ’ר הראשון אשר נוסף עם העדכון 197.3 מגיע בצורת האפשרות להשתקה לתמיד של שיחה או קבוצה, בזמן שהאופציה הזו תחליף בשבילנו את האופציה להשתקה לשנה ותעבוד לצד האופציה להשתקה ל-8 שעות ולשבוע. כאמור, משתמשים אשר הורידו את גרסת הבטא המוזכרת אינם אמורים לראות את האפשרות הזו בשלב הנוכחי.

הפיצ’ר השני אותו מצא האתר מסקרן אף יותר, ולזה וואטסאפ קוראת “Expiring Messages“. בזמן שהאפשרות המוזכרת פעילה, כל הודעה שתישלח מצידכם תימחק באופן אוטומטי לאחר 7 ימים. במידה וברצונכם לדאוג שהיסטוריית השיחות שלכם לטווח הארוך לא תישמר, סביר להניח שהפיצ’ר המוזכר מיועד לכם.

את זוג הפיצ’רים הללו וואטסאפ עתידה להביא לגרסאות הציבוריות הבאות של האפליקציה למכשירי אנדרואיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים