מכשיר ה-LG Velvet נוחת בישראל במחיר 2,299 ש”ח

LG Velvet (תמונה: Youtube/LG) LG Velvet (תמונה: Youtube/LG)

באירוע דיגיטלי שערכו היום LG אלקטרוניקס ישראל ויבואנית מוצרי החברה רונלייט דרך Zoom, הודיעו השתיים על השקתו של ה-LG Velvet, מכשיר הדגל החדש והמעוצב של החברה, אשר עושה כעת דרכו לישראל, ויהיה זמין לרכישה במחיר של 2,299 ש”ח.

הכירו את ה-LG Velvet

מכשיר ה-LG Velvet עושה את דרכו לישראל בגרסת ה-4G שלו, זו מגיעה עם מסך FullVision בעל פאנל P-OLED ענק בגודל 6.8 אינץ’, המציע רזולוציית תצוגה +Full HD בפריסה של 1080×2460 פיקסלים. בראשה של התצוגה ממוקמת מגרעת קטנטנה המשלבת בתוכה מצלמת סלפי בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/1.9, עם יכולת הסרטת וידאו ב-Full HD 1080P ב-30 פריימים בשנייה, כאשר מתחת למסך משולב סורק טביעות אצבע ביומטרי, המופעל בנגיעה בתצוגה.

זוג רמקולים הפועלים יחדיו בסטריאו שולבו ב-LG Velvet ומאפשרים ויסות צלילים טוב יותר עבור תוכן המוצג על המסך וכן עבור תוכן שיוקלט באמצעות המכשיר, זאת על ידי שילוב אלגוריתמים מתחום החשיבה העמוקה (AI). לכך מוסיפה החברה גם זוג מיקרופונים שיעזרו ביצירת אודיו עשיר יותר בזמן הסרטה, זאת דרך פונקציית ה-ASMR (ר”ת Autonomous Sensory Meridian Response) הקיימת במכשיר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מערך הצילום הראשי הממוקם בגבו של ה-LG Velvet מורכב מ-3 מצלמות:

  • מצלמה ראשית עם חיישן 48 מגה-פיקסל – עם חיישן הפועל בטכנולוגיית Quad Bining לאיחוד של 4 פיקסלים ל-1 לשם יצירת תמונה טובה יותר תחת תאורה נמוכה. חיישן זה מציע תמונות בגודל 0.8 מיקרומטר ותומך בזיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF).
  • מצלמת 8 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה – חיישן משני המאפשר צילום בזווית רחבה של 120 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.2.
  • מצלמת עומק – עם חיישן ברזולוציית 5 מגה פיקסל.

מערך צילום זה תומך גם בהסרטה ברזולוציית 4K ב-30 פריימים בשנייה וב-1080P ב-30 או 60 פריימים בשנייה, וכן בייצוב תמונה אלקטרוני (EIS), ומשלב גם מבזק (פלאש) LED הממוקם מתחת למערך עצמו.

LG Velvet (תמונה: LG)
LG Velvet (תמונה: LG)

מתחת למכסה של ה-LG Velvet ניתן למצוא את מערכת השבבים Snapdragon 845, זו מיוצרת בתהליך בגודל 10nm ומגיעה עם מעבד בעל 8 ליבות Kryo 385 במהירות שעון מירבית של 2.8GHz. לצד המעבד נוכל למצוא רכיב זיכרון עבודה (RAM) בנפח 6 גיגה-בייט, רכיב אחסון בנפח 128 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה, וסוללת 4,300mAh התומכת בטעינה מהירה בהספק של 15 וואט דרך חיבור USB-C ובטעינה אלחוטית מהירה בהספק 9 וואט.

בנוסף, מגיע ה-Velvet עם תמיכה בבלוטות’ 5.1, מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP68 ומחבר אוזניות בגודל 3.5 מ”מ. המכשיר תומך גם בפונקציית ה-Dual Screen של LG, זו מאפשרת חיבור אביזר מסך נוסף שיעבוד במקביל עם המסך הראשי של ה-Velvet, וגם בעט סטיילוס ייעודי של LG למכשיר ובעטי הסטיילוס של Wacom.

מחיר ה-LG Velvet בישראל

את ה-LG Velvet משיקה החברה בישראל בצבעים טיטניום, לבן, כסף ושקיעה במחיר של 2,299 ש”ח, ועם אחריות לשנתיים מטעם היבואן – רונלייט. במעמד ההשקה מעניקה החברה מגן מסך ונרתיק סיליקון במתנה.

לחצו כאן למעבר לעמודי המוצרים לקבלת מידע נוסף ולרכישה באתר KSP.

LG Velvet (תמונה: LG)
LG Velvet (תמונה: LG)

*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים