העיצוב המלא של ה-Huawei Mate 40 ו-Mate 40 Pro נחשף בהדלפה

Huawei Mate 40 Pro (תמונה: pricebaba)

כמעט שנה חלפה מאז הכריזה וואווי (Huawei) על סדרת ה-Mate 30, כאשר את ההכרזה האחרונה ביצעה החברה ב-19 בספטמבר 2019, כך שנוכל לצפות לתאריך הכרזה דומה גם השנה. ובעוד שעד לרגע זה לא ידענו יותר מידי אודות סדרת ה-Mate 40, העיצוב המלא של זוג המכשירים בסדרה נחשף כעת באמצעות תמונות הדמיה אותן מביא אלינו המדליף המוכר OnLeaks.

Huawei Mate 40

בתחילה, דגם ה-Huawei Mate 40 חושף בפנינו שימוש בעיצוב דומה לסדרת ה-Mate 30 בחלקו האחורי, כשחלקו הקדמי מזכיר את העיצוב של סדרת ה-Huawei P40. את סדרת המייט 30 פגשנו כאשר זו הגיעה עם מגרעת קטנה בדגם הסטנדרטי ועם מגרעת גדולה הכוללת מספר חיישנים רב יותר בדגם הפרו, על פי התמונות, נוכל לשער כי החיישנים הללו עברו במלואם לתוך חור המצלמה הרחב שבדגמים החדשים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בגזרת המידות, מכשיר ה-Huawei Mate 40 נמדד עם אורך של 158.6 מ”מ לאורכו, 72.5 מ”מ לרוחבו ועם עובי של 8.9 מ”מ. עם זאת, לעומת הדגמים הקודמים בהם בליטת המצלמה הייתה מינורית ולא חשובה במיוחד, בדגמים החדשים מדובר בבליטת מצלמה משמעותית הרבה יותר עם עובי של 1.5 מ”מ מפני הגב. במערך הצילום עצמו נוכל להבחין ב-3 חיישני צילום יחד עם חיישן נוסף שתפקידו אינו ידוע בשלב זה.

חלקת העיצוב במכשיר ממשיכה לקחת אותנו על הקווים המנחים אותם מלמדת אותנו החברה, כשגבו של הסמארטפון מקומר בצדדיו, עם מיתוג החברה בחלקו התחתון והשמאלי ומבזק הלד כשהוא מחולק לשניים לצד מבחר החיישנים. בנוסף, המסך שבחזית מגיע בגודל של 6.4 אינץ’, וזה מציע תצורה שאינה שטוחה לגמרי אך גם אינה מקומרת מידי, כך שסביר להניח שנקבל עם המכשיר תצוגה דומה למדי לסדרת ה-Galaxy S20 של סמסונג מבחינת הקימור.

Huawei Mate 40 Pro

דגם הפרו לו כולנו מחכים מציע עיצוב דומה לאחיו הקטן, כשזה מגיע עם מסך מקומר בגודל 6.7 אינץ’ בחזיתו, בשעה שגם הוא נפרד מהמגרעת הגדולה שליוותה את הסדרה הקודמת למען חור מצלמה רחב בעל זוג מצלמות סלפי. גם כאן נוכל להבחין בקווי עיצוב דומים, עם מערך צילום במודול בצורת עיגול בחלקו העליון של המכשיר לצד זוג מבזקי לד נפרדים.

מידותיו של המכשיר נפרסות לאורך של 162.8 מ”מ, עם רוחב של 75.5 מ”מ ועובי של 9 מ”מ. בדומה לדגם הסטנדרטי, גם כאן בליטת המצלמה דרסטית למדי ועוביה מעלה את העובי הכולל ל-10.4 מ”מ, כך שעוביה העצמאי מסתכם ב-1.4 מ”מ מפני הגב. כמו כן, המכשיר כולל זוג חיישנים שחורים במסגרתו העליונה, ובניגוד לדגם המייט 30 שכולל גם הוא סורק בצורת עיגול בחלקו העליון שכנראה יתברר כנורית אינפרה-אדום לשליטה על מוצרים בבית, כאן אנחנו רואים חיישן נוסף ורחב הרבה יותר שתפקידו אינו ידוע.

חלקו האחורי של המכשיר כולל את המערך הצילום הצפוי לשחק את אחת מגולות הכותרת הראשיות שלו, בזמן שכאן ניתן לראות 3 חיישני צילום רגילים ומצלמה בתצורת פריסקופ לצידם, אך מידע אודות השאלה האם מדובר במצלמה המאפשרת זום אופטי עד פי 5 או 10 אינו ידוע בשלב זה. במסגרת התחתונה נוכל למצוא את מחבר הטעינה מסוג USB Type-C ואת גריל הרמקולים.

זמינות

כאמור בתחילה, ניתן רק לשער כי וואווי תכריז על סדרת ה-Mate 40 באותה סביבת זמן בה הכריזה על סדרת ה-Mate 30, כך שהתאריך המיועד הוא כנראה חודש ספטמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים