שואב האבק הרובוטי Roborock S6 Max V מגיע לישראל

שואב Roborock S6 Max V (מקור Roborock) שואב Roborock S6 Max V (מקור Roborock)

חברת Roborock, בעלת מותג שואבי האבק הרובוטיים המוכר, משיקה בישראל את שואב ה-Roborock S6 Max V, הדגם האחרון והחכם ביותר של החברה באמצעות רשת באג, היבואנית הרשמית בישראל, המגיע לראשונה עם שבב ה-APQ8053 של קוואלקום (Qualcomm) המפעיל את מערכת הבינה המלאכותית החדשה של החברה.

שואב ה-Roborock S6 Max V החדש מגיע כגרסה משודרגת של ה-Roborock S6 שהושק בישראל, כשהוא משלב את שבב ה-APQ8053 המפעיל את מערכת ה-ReactiveAI, מערכת הבינה המלאכותית המובנית בשואב האבק המאפשרת לו לא רק להימנע מממכשולים, אלא גם לזהות אותם מראש באמצעות מערך המצלמות הכפול המובנה בחלקו הקדמי יחד עם חיישן הלידאר PreciSence LiDAR של החברה.

גרסת ה-S6 Max V מגיעה עם עוצמת שאיבה גדולה יותר בכ~25% לעומת דגם ה-S6 עם עוצמת יניקה של 2500Pa, כאשר סוללת ה-5200mAh מאפשרת לשואב לפעול עד 3 שעות במצב שקט ולהטעין את עצמו באופן אוטומטי לניקוי שטחים גדולים יותר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

סיימון וואן, מייסד שותף של Roborock וסגן נשיא מסר:

השילוב של המצלמות הכפולות עם טכנולוגיית הלייזר המתקדמת שלנו מאפשר ל- Roborock S6 MaxV להעריך את הגודל והמיקום של כל מכשול ואת הדרך הטובה ביותר לנקות סביבו, תוך קביעת הסטנדרט עבור שואב הרובוט החכם ביותר שלנו עד כה. טכנולוגיית עיבוד התמונות העוצמתית העומדת מאחוריה הובילה אותנו לשתף פעולה עם Qualcomm לראשונה, מסע שאנחנו שמחים להתחיל בו, כשאנחנו ממשיכים לדמיין את הדור הבא לנווט בעולם של היום.

דאב סינג, מנהל פיתוח עסקי וראש תחום הרובוטיקה האוטונומית, מל”טים ומכונות אינטליגנטיות בקוואלקום מסר:

מה שרובורוק עשתה בתעשיית הרובוטיקה הביתית בשנים האחרונות הוא מדהים ואנחנו שמחים לקחת חלק  במוצר הראשון שלהם אי פעם שהושק עם מצלמות תאומות ושבב Qualcomm APQ8053 במאמץ להחיות את הדור הבא של שואבי רובוט חדשניים.

שואב ה-Roborock S6 Max V יהיה זמין למכירה במחיר השקה מיוחד של 1999 ש”ח, כשלאחר מכן המחיר יעלה ל-2299 ש”ח.

החברה הדגישה כי טכנולוגיית ה-ReactiveAI מאובטחת ומאושרת על ידי TUV Rheinland כמוצר בית חכם ובטוח לשימוש, כאשר התמונות אותן השואב לוכד נמחקות באותו הרגע ואינן משוכפלות, נשמרות או נשלחות לענן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים