הדלפה: Xiaomi Mi 10 Ultra יציע מצלמה עם זום עד פי 120

Xiaomi Mi 10 Ultra Xiaomi Mi 10 Ultra

מאוחר יותר השבוע צפויה שיאומי להציג מכשיר דגל חדש אשר יקרא תיגר על סדרת הדגל Galaxy Note 20 של סמסונג, עם מצלמה שעשויה להציע אפשרות לביצוע זום דיגיטלי של עד פי 120. ה-Xiaomi Mi 10 Ultra יהיה הגרסה הבינלאומית של היצרנית הסינית ותמונות מודלפות המגיעות רגע לפני ההשקה הצפויה מציגות פרטים חדשים על המצלמה של הסמארטפון.

התמונות מציגות שתי גרסאות למכשיר ה-Mi 10 Ultra, אחת מהן בעלת גב “שקוף”, שככל הנראה יציג סכמה של הרכיבים הנמצאים בפנים עם מדבקה בעיצוב נאה כפי שעשתה החברה בעבר, כך שלא מדובר בשקיפות אמיתית. הגרסה השנייה תגיע עם גב קרמי.

שתי הגרסאות של המכשיר מציגות מערך צילום מרובע, אשר בראשו מצלמת פריסקופ אשר לצידה הכיתוב “120X”, ומכאן הרמיזה לכך שהמצלמות יציעו אפשרות לביצוע זום דיגיטלי של עד פי 120. מעבר לכך, ניתן לראות בכיתוב שלצד המצלמות גם אזכור לאורך מוקד שינוע בין 12-120 מ”מ, מה שמעיד גם על תמיכה בצילום תמונות בזווית רחבה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Xiaomi Mi 10 Ultra
Xiaomi Mi 10 Ultra

על פי הדלפות קודמות, אנו עשויים למצוא במפרטו הטכני של ה-Xiaomi Mi 10 Ultra מסך AMOLED בגודל 6.67 אינץ’, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 865, זיכרון LPDDR5 בנפחים של 8, 12 או 16 גיגה-בייט, רכיב אחסון מהיר מסוג UFS 3.1 בנפחים של 128, 256 ו-512 גיגה-בייט וסוללת 4,500mAh שתתמוך בטעינה מהירה במיוחד של עד 100 וואט, כחלק מטכנולוגיה אותה הציגה שיאומי לראשונה בשנה שעברה.

את כל הפרטים הללו ניקח בשלב זה בזהירות הנדרשת, כאשר את ה-Mi 10 Ultra צפויה שיאומי לחשוף ביום שלישי הקרוב, ה-11.8, אז גם נגלה את כל המידע הסופי אודות המכשיר באופן רשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים