מכשיר ה-Realme C3 מגיע לישראל במחיר 599 ש”ח

realme c3 (תמונה: realme) realme c3 (תמונה: realme)

רשת באג, היבואנית הרשמית של מוצרי חברת realme לישראל, משיקה את הסמארטפון הרביעי שלה בארץ, לאחר שכבר הספיקה להשיק את דגמי ה-Realme X3 SuperZoom, ה-Realme 6 Pro וה-Realme 6. מכשיר השוק הנמוך Realme C3 שמושק כעת מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, ומגיע עם מסך ענק, שלוש מצלמות בגבו וסוללת 5,000mAh במחיר של 599 ש”ח בלבד, ובצבעים כחול ואדום.

בחלקו הקדמי של ה-Realme C3 ניתן למצוא מסך LCD בגודל 6.5 אינץ’ המציע רזולוציית תצוגה +HD בפריסה של 720×1600 פיקסלים, עם בהירות של 480nits וזכוכית מגן מסדרת ה-Gorilla Glass 3 של חברת קורנינג האמריקנית. בראש התצוגה ממקמת החברה מגרעת קטנה בתצורת האות “וי”, בה משולבת מצלמת סלפי עם חיישן 5 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.4.

במעבר לגב המכשיר נוכל למצוא חיישן טביעות אצבע ביומטרי ומערך צילום משולש, זה כולל חיישן ראשי ברזולוציית 12 מגה-פיקסל עם תמיכה הסרטה ב-1080p ב-30 פריימים בשנייה. המצלמות הנוספות בגב המכשיר מציעות חיישני 2 מגה-פיקסל ומשמשות כחיישן עומק לצילום תמונות פורטרט עם אפקט הבוקה ולצילום תמונות מאקרו במרחק של 4 ס”מ.

realme c3 (תמונה: realme)
realme c3 (תמונה: realme)

מתחת למכסה ניתן למצוא את מערכת השבבים Helio G70 של חברת MediaTek, זו הוצגה מוקדם יותר השנה כשהיא מיוצרת בתהליך 12 ננומטר ומשלבת מעבד בעל 8 ליבות בתדר מירבי של 2GHz, כשלצידה זיכרון עבודה (RAM) בנפח 3 גיגה-בייט ורכיב אחסון בנפח 64 גיגה-בייט, עם אפשרות הרחבה לאחסון נוסף של עד 256GB באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני.

הסוללה המשולבת בסמארטפון מציעה קיבולת גדולה של 5,000mAh ותומכת בטעינה מהירה בהספק 10 וואט דרך חיבור Micro-USB וכן בטעינה הפוכה להטענת מוצרים אחרים דרך הסוללה הגדולה של המכשיר. בנוסף, תומך המכשיר בבלוטות’ 5.0, ב-WiFi תחת תקן 802.11b/g/n ומשלב חיבור 3.5 מ”מ לאוזניות חוטיות וחריץ להזנת זוג כרטיסי SIM והרחבת זיכרון בנוסף.

ה-Realme C3 זמין באתר באג במחיר של 599 ש”ח – כחול \ אדום


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים