הרווח של פרטנר צומח ברבעון השני ומנויי הטלוויזיה בעליה

שלט פרטנר צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

הוצאת עובדים רבים לחל”ת, מכירת ציוד בערוצי מכירה דיגיטליים ועליה בביצועי חטיבת הטלפוניה הקווית הובילו את פרטנר לרשום צמיחה ברווחיות החברה משנה לשנה, זאת אף הפגיעה המגיעה מצד הירידה בהכנסות משירותי נדידה בתקופת משבר הקורונה. על רקע התוצאות הטובות רשמה היום (ג’, 18.8) מניית פרטנר עליה של כ-3% במהלך המסחר בבורסת ת”א.

פרטנר סיימה את הרבעון השני של 2020 עם הכנסות של 774 מיליון שקלים, ירידה של כאחוז משנה לשנה, אך בסעיף הרווח הנקי הציגה עליה של 133% עם נתון של 7 מיליון שקלים (מול 3 מיליון ברבעון המקביל אשתקד). הרווח התפעולי הציג ירידה של כ-9% עם נתון של 20 מיליון שקלים (מול 22 מיליון שנה קודם לכן).

סך מנויי הסלולר של פרטנר בתום הרבעון שהסתיים ב-30 ביוני עמד על 2.708 מיליון, עליה של 32 אלף מנויים בהשוואה לנתון שהציגה החברה ברבעון הראשון של השנה, מהם 24 אלף מנויי פוסט פייד, כאשר ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולור (ARPU) עמדה על 51 שקלים, ירידה מנתון של 53 שקלים שהוצג ברבעון הראשון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בדומה לספקיות סלולר אחרות בישראל, גם פרטנר השתתפה החודש במכרז התדרים לרשת הדור ה-5 וזכתה, יחד עם חברת HOT מובייל, בתדרים בטווחים של 700MHz, 2600MHz ו-3500MHz, תמורתם תשלם הקבוצה בספטמבר 2022 סכום של 62.38 מיליון שקלים, בו תתחלק עם HOT מובייל.

מנויי הטלוויזיה בשירות פרטנר tv המשיכו להציג עליה גם ברבעון השני של השנה, עם 215 אלף מנויים מול 200 אלף בסוף הרבעון הראשון. פרטנר מספקת נתון נוסף ועדכני יותר ומדווחת על 220 אלף מנויים נכון למועד פרסום הדוחות הכספיים לרבעון השני (18.8.2020), כשהיא ממשיכה להתקרב לכמות המנויים של המתחרה סלקום tv, שדיווחה לאחרונה על ירידה לכיוון של 245 אלף מנויים, לאחר שביצעה שינוי בשיטת הספירה של המנויים הפעילים.

השוואת מפרטים